Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang. el...Og hostesaft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Ifølge eggløsningskalkulatoren skal jeg ha el ca.5. juni

Har nå kjøpt meg CBD for å prøve å finne el...

Har en syklus på 28-29 dager (to siste mnd har vært 28 dager)

Når bør jeg bynne å teste?

Også en ting til: Jeg har kjøpt meg solvipect hostesaft...hvor mange dager før el bør jeg bynne og drikke d? Og hvor mye bør jeg ta??

Mener jeg så at ei brukte å ta 5ml 2x daglig...Høres dette greit ut?

Håper dere kan hjelpe meg med dette:)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det sies at man skal begynne og teste med el tester på dag 10 etter første dag i siste tantebesøk....:)

tror du skal klare og finne el da...

jeg begynte på hostesaften den dagen jeg var ferdig med mensen og frem til postitiv el test...3 spiseskjeer om dagen :)

lykke til:)

Skrevet

Tuuuusen takk for svar:):)

Oi,da må jeg jo kaste meg rundt og begynne å slurpe i meg hostesaft...hehe:)

hvor lang syklus har du? Ifølge clearblue skal jeg bynne å teste etter el på dag 11... men vil ikke misse den:(

(åsså har jeg jo bare 7 tester CBD)

Når på dagen har du testet etter el?

Setter så stoor pris på svar:)

Skrevet

bare hyggelig:)

jeg begynner og teste på dag 10..har samme syklus som deg...av og til har jeg 26 dager...derfor begynner jeg på dag 10... bruker bare 3 el tester som regel jeg..så da har jeg igjen noen til neste gang:)

men det gjør nok ikke no om du begynner på dag 11...veldig individuelt tror jeg:)

Skrevet

Takk igjen for svar:)

Men det jeg lurte på var hvilket klokkeslett du tester etter el på?:)

Men kjempebra svart uansett...kommer til å bynne å teste på mandag etter el (dag 11)...og starter i dag med hostesaft...

hehe, hva gjør man ikke for å bli gravid:)

Hvor lenge har du prøvd?

Dette er min 3 pp...sliiitsomt med så mye ventetid... håper spira sitter denne gangen:)

Forresten, tror du det har noe å si om jeg drikker i helgen? Tenkte jeg skulle ta meg en tur ut på byen,men vil ikke gjøre d hvis det kan ødelegge noe...:(

(men nå skal jeg jo ikke ha eggløsning før rundt 5.juni da)

Skrevet

Tester første urin om morgen. Evnt senere på dagen (men skal være urin som er minst 4 timer gammel)

Vil ikke sette all min lit til hostesaft. Prøvde en hostesaft kur for noen mnd. siden (er i min 9 pp) siden mange hadde så fin erfaring med hostesaft. Men ble ikke gravid likevel...

Ta en tur på byen du og drikk det du måtte ønske. Man trenger å slappe litt av og tenke på noe annet.

Ikke så lett når hodet er fult av ønske om en liten spire...

Skrevet

hmm,jeg har lest at man skal ikke bruke morgenurin til å teste etter el...De sier man skal bruke urinen (4 timer gammel ja) på ettermiddagen/kvelden...

Jeg tar meg en tur på byen i helgen ja:) Kanskje, får se an formen og hva jeg gidder...hehe:)

Hostesaften må bare prøves selv om jeg lykkes eller ikke:)

Man vet jo aldri:) hehe

Takk for svar:)

Skrevet

Dytter litt i håp om svar på hvilket tidspunkt på dagen jeg bør teste?

Ettermiddag eller kveld? Tidspunkt??

Skrevet

åjaaaaaa...hehe...skjønte ikke det jeg:S

jeg tester mellom 18.00 og 20.00:)

og jeg har troen på hostesaft...jeg ble gravid da jeg brukte det;)

og jeg syns heller ikke man skal slutte og leve selv om man prøver og bli gravid...tenk om man ikke blir gravid på ett par år da...skal man leve som gravid i de årene også da??

men det er mitt syn...:)

Skrevet

tuuusen takk Tingeling27:)

Kjempebra svart:)

Og endelig fikk jeg et svar på tidspunktet, hehe:)

Jeg skal dra ut i morgen, drikke og kose meg og danse litt jeg...

Jeg har aldri vært noen drikker jeg, kosedrikker aldri (har aldri likt det selv om jeg er i en alder av 25...hehe...jeg vet jeg er rar:) )

Men når det er planlagt fest går det helt bra å drikke... men vi er jo alle sammen forskjellige...hver sin smak :) hehe

Igjen takk for svar:)

Og ha en fantastisk helg med mye sengekos, eventuelt el (for de som skal ha den i helga, hostesaft og alt det der, så sitter nok spira fort som bare d skal dere se, hehe:)

Stor klem fra

Skrevet

hehe jeg har heller ikke vært noen sånn kose drikker...enten så går jeg ut eller så lar jeg være...så da er vi to raringer:)

drikk og kos deg du, og rist deg skikkelig løs:)

det er jo tross alt sommer, og er ikke sikkert du får muligheten igjen på 9 mnd;)

ha en kos helg:)

Skrevet

Takk takk:)

Kos deg masse du også Tingeling27:)

Er bra det ikke er bare meg som er litt rar, hehe:)

Nå har jeg fått ryddet hjemme og gjort klart for helg...

Har også skiftet på senga:) Er så godt å legge seg i rene sengklær:)

Åsså på toppen av det så skal jeg til frisøren i morgen (det er noe av det beste jeg veeeet:) )

Vet ikke helt når vi skal begynne å prøve skikkeli? iogmed at gubben ikke kommer hver gang, så bør vi vel ha oss hver dag nå fremover?:(

Huff,er litt slitsomt...Men totalt verdt det!!

har akkurat tatt folatpillen (som er blitt en vane å knaske i seg hver dag...jeg knasker dem egentlig ikke, er bare en måte å si det på, hehe:) ) Kanskje jeg skal ta en slurk med hostesaft nå? eller er det kanskje tidlig?

Svært så ubesluttsom jeg skulle være i dag da...hehe:)

Skrevet

sorry at jeg er litt treg og svare altså,men er så fint vær i dag, at jeg såvidt vært innom:)

jeg har ikke hatt problemer med at sambo ikke kommer så jeg vet ikke hva som er lurt for dere jeg...men iallefall at han kommer annenhver dag er jo sikkert ikke dumt:)

hehe du er en sånn folatknasker du også ja *knis* :)

har blitt en vane for meg også det der:) men er jo sikkert sunt uansett om man er gravid eller ikke tenker jeg:)

så får du kose deg med hostesaftslurping:)

jeg ga opp den denne mnd jeg assa...begynte og bli litt mye av det gode, da jeg begynte og brekke meg...så nå venter jeg litt før jeg prøver meg på den igjen haha....

ha en finfin helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...