marsprinsenmin<3 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Heisann... Jeg trenger ett svar, fodi igår tok jeg en Quick Respons graviditetstest... Med en gang jeg så på den var det bare teststreken som var der. Men når jeg så på den senere var det en helt svak svak svak strek der til!!! (men den var der:)) Kan jeg faktisk være gravid?????
Panda'n Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Det kan godt være :-) Sånn var det med meg begge de andre gangene jeg fikk positiv test, streken kom opp etter noen minutter. Den siste gangen husker jeg at jeg tok testen på morgenurin tiiiidlig om morgenen da jeg våkna, så på testen i et par minutter, men kom ikke opp noen strek. Da mannen min sto opp lit senere sa han: er du sikker på at den var negativ? (testen lå fortsatt på badet). For her er det en strek! og jeg var gravid...
marsprinsenmin<3 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 ååååå, jeg går bare her og håper og venter til eg skal teste igjen.... Venter noen dager, men HÅPER så utrolig:-) Streken var så svak at det var nesten vanskelig å se den, men den er der!! Og samboeren min så den også.. En strek er en strek:-) *håperhåperhåper*
Panda'n Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Håper det for deg også :-) Jeg skal teste i morra (4 dager før IKM, men har funka før). Lykke til!!
marsprinsenmin<3 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2009 Tusen takk:o) Og masse lykke til til deg også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå