Vannmann35 Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Bare noen timer igjen til termin den 29 mai nå - spennende å se om det blir fødsel på termin eller ikke! Foreløpig ingenting som tyder på det for min del da... Har også beregnet meg selv til å ha termin den 1 juni, selv om UL-terminen sier 29... Hvordan ligger det ann med dere andre, noe på gang?
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 har termin i mårra... er ting på gang tror jeg....
meg & lillegullgutten Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Hei vannmann 32Gravid! Jeg har termin 1 juni. Hodet er festet, moden cervex og har ikke åpning fikk jeg beskjed om i dag. Har liksom ingen tegn på at ting er i gang. Men jeg har følelsen på at det kan skje noe i løpet av neste uke. Hva sa jordmora/lege på siste sjekk da?
Vannmann35 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2009 Da var termindagen her, og ingenting som tyder på at noe skal skje... Sov som en stein i natt og har ikke antydnin til hverken mensmurringer, kynnere eller rier. Den berømte slimprppen har heller ikke gått hos meg - i alle fall ikke som jeg har merket. Jordmor sa på sjekk på onsdag at jeg var mentalt klar, men at kroppen nok ikke var klar enda, og at jeg nok måtte belage meg på overtid... Har ny time 5 juni i alle fall, men håper selvsagt at noe skjer innen den tid. Vi har faktisk bryllupsdag 31 mai, så har jo et lite håp om tidenes bryllupsgave ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå