Gå til innhold

brio happy/ teutonia mistral?? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt Teutonia mistral og er veldig fornøyd med vogna. Det beste er at du kan skifte kjøreretning mens barnet sitter i vogna:)

Full liggestilling, kan ta av endel i kalesjen når det er varmt på sommeren. Den delen som er igjen da er det myggnetting. Alt kan vaskes i maskin:) Det som er litt dumt er at det er liten plass under vogna. Det er vel det jeg egentlig har irritert meg mest over, da jeg ikke har lappen..

Jeg hadde fint gått for Teutonia igjen, men tror jeg hadde valgt spiriten. Har kjøpt OTH jeg nå og elsker det svingbare hjulet foran:) Utrolig deilig å trille.. Har en venninne som har spirit og hun er veldig fornøyd:) Vognene er ganske like.

Du kan få ulike bagger til vognene, men jeg har kun hatt vogna som sportsvogn. Så jeg har ingen personlig erfaringer med å bruke bagg av et slag. Ville nok ikke gått for fashionbaggen, da den er så liten. Enten duo baggen eller mykbagg.

Lykke til!!!

Jeg har begge og syns det er vanskelig å velge hvilken jeg liker best. Fordelen med mistral er at den er liten og lett. Happy syns jeg er penere og sportdelen ser ut til å ha større plass enn mistralen. Den er også høyere slik at man slipper å bøye seg så veldig ned til babyen. Minuset er at den er større og mer uhamselig + jeg syns at de minste barna sklir lett nedover i sportsdelen. Bagen til happy er nok kortere enn til mistralen, men vokser barnet ditt ut av bagen er det nok freldemes kaldt og du nok pose i vogna slik at babyen ligger lunt alikevel. Jeg syns det er viktigst at man har plass til baby i bagen på sommerstid for da bruker man gjerne dyne eller pledd, og da er det fint at det er kanter som holder det på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...