morsomjente Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Lurer på om det er noe flere enn meg som er veldig blåaktig i fargen på kjønnsleppene...i underlivet liksom...sånn rød/blåaktig..haha...Må bare spørre virker som det er mye blodomløp der nede ... -er i uke 32, kan ikke huske at jeg var sånn siste gang
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg er litt sånn, samt at det er smertefult. og etter nærmere titting (så godt som det lar seg gjøre med lite speil under den store magen ) så har jeg nok åreknuter på ene siden under der. Det ser blå-aktig ut og uthevet/ruglete blodåre. Men ser folk skriver at dette går bort etter fødsel. Krysser fingrene og håper på det
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Tror jeg også er det, også er jeg helt steine hard, akkurat som om jeg er hovnet opp.. Blir spessielt hard i underlivet hvis jeg strammer magemusklene, det blir akkurat som om jeg presser hele babyen lengre ned i underlivet. Føles veldig ubehagelig :s
lykkeligV Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Puh!! Trodde det bare var meg jeg Godt å se jeg ikke er alene om dette..=) (og håper det forsvinner..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå