Gå til innhold

IKM 23 anyone? Hvordan står det til med symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har massevis av symptomer, men klarer ikke å slappe av.... Vil teste snart!

Hvordan er det med dere andre? Symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikm mandag 1. juni... Tok en negativ test i dag, så håpet er litt ute allerede:( ingen symptomer på noe som helst

Skrevet

IKM 2. juni - og klarer snart ikke å vente lenger.. når tester du? Jeg vurderer å prøve allerede lørdag.. 4 dager før IKM..

Jeg føler at jeg har mange symptomer (stikking og murring nederst i magen, trøtt og sliten, hissig som fy og jeg tror puppene har blitt større), men jeg tør ikke helt å tro at det er gravid. Det er 1pp så jeg vet heller ikke helt hva jeg skal forvente i forhold til symptomer etc

Vi får krysse fingre for hverandre!!

Skrevet

Jeg skal også teste på lørdag (bestilte nye billigtester nå, så da tar jeg en hver dag). Det blir spennende!! Håper vi får se en svak strek på lørdag!

Skrevet

IKM på mandag jeg også! Prøver å jolde ut, men er vanskelig å ikke teste før ja!! Ingen symptomer her nei, ikke som jeg vet vertfall:p

Skrevet

Er i utrolig dårlig form idag.

Menssmerter, kvalm,slapp og sovet dårlig i natt.

Da jeg skulle legge meg i går kveld, fikk jeg en veldig stikking midt i magen, veldig langt nede...

Har hatt ømme bryster med stikkinger i rundt 1 uke.

Føles nesten som om jeg skal ha tr nå...men har jo ikm før 4 Juni.

Forstår meg ikke på kroppen, enten så lurer den meg trill rundt eller så må jeg jo være gravid.

Noen andre som har det på samme måte?

Skrevet

En ting til, for ikke å snakke om mitt utrolig dårlige humør.

Skrevet

Dette er jo 3pp. Har absolutt ingen symptomer i det hele tatt.

De to andre gangene vi prøvde så har jeg kjent både det ene og det andre. Jeg gikk med stikkinger i magen i nesten 2 uker og hadde sinnsykt vondt i ryggen. Da trodde jeg nesten at jeg var gravid, men uten hell. Så kanskje det er noe denne gang?

Man MÅ jo ikke kjenne noen symptomer.

Veldig spent, men føler egentlig ikke at det har klaffet denne gang. Samboeren var borte et par dager under eggløsning. Tror egentlig ikke at vi har hatt nok sex...

Ikm på søndagen i uke 23. Krysser fingrene!!!

Lykke til jenter

Skrevet

Ingen i det hele tatt. Men det er nesten litt rart- for jeg pleier og ha "symptomer" hvert pp, og da har jeg jo ikke bli gravid. Denne gangen har jeg ikke såre pupper en gang.

Kjente noen stikkinger rundt EL, og en uke etter. Det er den eneste.

Men vi hadde bare sex 2 ganger dette pp, en gang før EL, og en rett etter.

Så, jeg er ikke optimist på egne vegne....

Skrevet

Har ikm rundt den 6. juni.. og har i flere dager kjent endel murringer nederst i magen. Innimellom blir det litt stikkinger også. Vet ikke om det kan være pga graviditet.. Men håpet er stort:)) Pleier ikke å føle det slik så jeg er nok ganske optimist nå!! Dette er første ikm etter pergokur, så får se om det har gjort susen for oss:D

Skrevet

Har IKM den 4 juni. Spennende dette. Har litt murringer nede i magen i perioder, puppene virker større og kanskje mer ømme. Samt så må jeg sånn enormt tisse om morgenen. Slik bruker det ikke være. Er kvalm i perioder, men det kan jo også komme av at TR er på vei.....så er vel ikke annet å gjøre enn å vente til jeg kan teste.

Skrevet

Ennå ei uke igjen til jeg har IKM...men har vært litt små kvalm faktisk idag, og i går. Men det kan vær innbilninger, eller at TR er på vei....blir liksom aldri klok på disse såkalte symptomene...men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Akkurat som jeg har litt mens smerter....men som sagt igjen sikkert bare noe jeg innbiller meg ;) tiden fra EL til IKM er så lang....

Skrevet

Har IKM til tirsdag fant jeg ut.

Fra eggløsning til mens har jeg vært plaget av det ene og det andre siden syklusen ble stabil i Januar. Vonde pupper, mensmurringer, vondt i ryggen, vondt i hodet, stikninger. Så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal lete etter nå.Flere som har det sånn? Mensmurringene har vært kraftigere, hadde en dag med kvalme og oppkast helt plutselig. Tok en graviditets test på mandag men det var selfølgelig for tidlig. Den var negativ. Ellers har jeg vært støl i magen og føler at det er noe annerledes, men det kan bare være innbilning.Jeg ble så skuffet da jeg fikk resultatet på testen enda jeg visste det var liten sjans for at den var positiv. Hvis ikke mensen dukker opp på tirsdag skal jeg ta en test til og har bestemt meg for ikke å bli lei meg hvis den er negativ.

Skrevet

Testen fungerte ikke! AAArghhh!!

Tok en clearblue digital i morrest, 2 dager før ikm, men den var kaputt gitt! Helt blank, kom verken frem det ene eller det andre?? Så det var den testinga for i dag:p må vel bare levere den inn på apoteket å få en ny. Tempen var den samme i dag da, men den synker vel som en sten i morgen (dagen før mens) regner jeg med. Jaja,om det ikke blir noe nå heller så blir det vel senere, må bare holde ut.

Skrevet

Har gått tom for tester.... Bestilte nye som ble sendt torsdag, men fortsatt ikke kommet... Og siden det ikke er post på mandag, må jeg vente helt til tirsdag ettermiddag med å teste! Huff.... Det blir hardt. Har IKM på onsdag, da. Så skal vel ikke klage. Men har testa positivt 4 dager før IKM med begge de andre.

Skrevet

Tok en test i dag men vet ikke helt hva jeg skal tro om resultatet.. Fikk ingenting i kontrollvinduet og ikke gravid resultat (en blå horisontal strek) i resultatvinduet.. kan jeg gå ut ifra at jeg ikke er gravid? eller bør jeg ta en ny test?? LItt deppa nå merker jeg.. ville så veldig at denne skulle sitte!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...