Andante Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Er ny her inne og er ikkje heilt inni forkortningane :-) Men skal egentlig ha mens på mandag, men e begynt å blø litt/svakt i dag. Kan det vere festeblødning? Nåken som har erfaring m dette? Eg håper og håper og håper at det ikkje er TR!!!!! Har ein gutt på snart 2 år, hadde ingen blødning då.
Carina har to små gull Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Kan godt være festeblødning du har ja, krysser fingrene for det. Jeg hadde festeblødning første gang jeg ble gravid, trodde det var vanlig mens. Blødde da ca i 3 dager og noe mindre enn vanlig mensen. Men dette er veldig forskjellig fra person til person hvor mye som kommer. Oppdaga ikkje før mnd etterpå at jeg var gravid. Lykke til
Yo&La+spire Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Festeblødning skjer som regel før mens, det er da egget fester seg. Det er heller ikke uvanlig å blø rundt mens, av andre grunner....25 % blør i svangerskapet uten at det er noe galt;) Se det ann du, hvor mye som kommer osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå