Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på vekstkontroll på sykehuset i dag, og legen hadde problemer med å ta mål av magen til babyen fordi det var skygge på bildet. Så sa han følgende; "det er litt vanskelig å få godt bilde for navlen din skygger for, og så er du jo litt kraftig".

Jeg er da virkelig aldeles normalvektig, og som høygravid antar jeg det må være greit å ha lagt litt på seg. Han var dansk og rundt seksti. Og jeg hadde lyst å klabbe til han. Føler meg dryg nok som det er, om ikke han skal slenge om seg med fornærmelser.

Sånn ellers var alt ok med størrelsen på barnet, og det er jo selvsagt det som er viktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff... noen er så uforskamma..

jeg er i 38+3 og var på legevakta mandag for jeg skada benet...

Legen spurte om jeg var gravid.. pga rønken så måtte han få fastslått det....

jeg og svigerinda mi flirte godt etter på.

Skrevet

Det kan jo bare være slik de sier det i Danmark :) Leste jo et innlegg her for ikke så lenge siden at en dansk lege hadde sagt at hun var tjukk, men fikk til svar fra ei som bor i Danmark at de pleier å si det der om gravide.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å løfte på magen når jeg var på ul forige uke... hun mente det var vanskelig å ta ul siden jeg hadde så mye mage....:-/ Greit jeg er overvektig, men ikke såååå overvektig asså.... ikke går det løfte på en gravidmage heller.....:S

Gjest thricane
Skrevet

? synes jeg hørtes litt rart ut... lydskyggen på ul er vel ikke fra navelen eller magen din, men at lyden treffer noe annet først, som eks handa til babyen....

hadde samme på en av ul mine, hvor han bare flyttet litt og fikk bilde fra en litt annen vinkel, jeg er ikke overvektig eller stor over magen, tvert i mot kommenterer de at jeg har liten mage, så kan ikke helt se at det er grunnen for lydskyggen, det var jo bare å flytte litt på bildet.

men noe måtte han kanskje skylde på siden han ikke hadde vett på å finne ut av det selv da tydeligvis.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...