ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hvor lenge etter var det vondt å tisse? Tok ut kateter tidligere i dag og har vondt å tisse og en liten stund etter at jeg har tisset. Noen som husker?
alvis Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Hvor lenge har du hatt kateter? Det skal ikke være vondt å tisse etterpå. Kanskje hvis du er litt sår i slimhinnene men som regel skal det ikke være vondt. Hvorfor har du hatt kateter da? Kan du kanskje ha fått en urinveisinfeksjon? Det er nok så vanligt etter du hatt kateter.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Kan ikke huske at det var vondt i det hele tatt jeg.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Fikk kateteret i går kveld. Ble operert i går kveld.
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 2 uker etterpå. I en ukes tid kom det også blod innimellom.
Fire småtroll Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Det var vondt ganske lenge etterpå, ikke i selve "tisserøret" som det er ved en infeksjon, men hele blæra var liksom øm og vond når jeg tisset og etterpå.. Fikk beskjed om at det kunne komme av en kombinasjon katater og keisersnitt jeg, de flytter og dytter på blæra under oprasjonen så den kan bli litt øm.
-MtG- Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Husker ikke helt, men tror det var vondt(mer eller mindre) i 2-3 uker. Ikke noe gøy nei. Syntes det var sinnsykt vondt å ha det der også jeg. Lurer på om de satt det inn litt feil. Kunne nesten ikke bevege meg uten at det var vondt.
alvis Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Ok, hvis du fikk kateter på operasjonsuen er det litt mindre risko for å få urinveisinfeksjon opg du burde ikke være sår av å hatt den så kort tid. Det skal ikke være vondt etterpå men det trenger ikke være noe galt om det er det. Prøv å drikk masse vann og appelsinjuice, ta noen C vitaminer eller tranbærskapsler om du har det. Det beste er å få skylt igjennom systemet. Hvi du får mer vondt eller feber må du kontakte lege.
alvis Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Det går ikke ann å sette et kateter feil. Det er bare et hull liksom:)
It's all about me Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Den gangen det satt i et døgn gjorde det vondt i 3 uker etterpå. På det verste var det verre enn det verste urinveisinfeksjonen jeg noen sinne har hatt. Da det bare var så vidt inn og ut fikk jeg ikke vondt i det heletatt.
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 Jeg hadde det i tre dager etter fødselen og kan ikke huske at det var vondt etterpå...Bare utrolig deilig å slippe og gå rundt med posen...Eneste var at det var litt ubehagelig når de tok det ut og inn..
Gjest Morn du Skrevet 28. mai 2009 #12 Skrevet 28. mai 2009 Kan ikke huske at det var noe vondt, men husk å drikke masse masse!
Blå + en i magen Skrevet 28. mai 2009 #13 Skrevet 28. mai 2009 Jeg hadde litt vondt i ca. 1 uke etterpå. Hadde kateter i tilsammen 2 døgn etter KS. Det gjorde vondt å tisse, kjentes ut som det var noe der ennå på en måte. Tenkte at de måtte ha glemt å ta ut det de skulle;) Sånn var det det føltes i allefall...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 28. mai 2009 Kateteret ble satt da jeg egentlig var ganske krakilsk i sykehussenga da. Kanskje det kan være grunnen?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 28. mai 2009 #15 Skrevet 28. mai 2009 Ble operert for to uker siden og hadde kateter et døgn. Ikke hatt vondt i det heletatt jeg!
Raych Skrevet 28. mai 2009 #16 Skrevet 28. mai 2009 Har hatt kateter 3 ganger, og aldri hatt problemer med tissing etterpå. Ingen smerter eller noe. Kanskje litt svie en av de første gangene jeg gikk på do en av gangene, men det var lite.
Testing123 Skrevet 28. mai 2009 #17 Skrevet 28. mai 2009 Nå lurer jeg på hvorfor var du krakilsk i senga?
Midtpunktene mine og meg Skrevet 28. mai 2009 #18 Skrevet 28. mai 2009 jeg hadde litt vondt /var ganske sår den dagen jeg tok det ut, og det var litt svie ette rtissing de første dagene. hvis jeg drakk liten noen dager (gjorde det) så kjente jeg det også- det varte i ca 2uker tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå