jea. Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 er nå snart 7 mnd siden p-sprøyteslutt og 4 mnd siden jeg fikk TR tilbake... Hr hadt litt korte sykluser på 13-15 dager. Men syklusene har vert stabile, ventet TR på mandag, men ingenting er kommet, hadde slim med litt blod i på Søndag og lys lys rosa utflod mandag, etter dette har utfloden økt noe helt sinsykt samtidi som jeg har mensensmerter som kjennes ut som det kommer vert øyeblikk, det har nå begynt å gå bak i ryggen.. Men ingen tengn til TR... har også hadt spotting før TR. men ingenting til dette nå... Hva trur dere kan vi ha lyktes selv med kort syklus?
ida87_thea_andrine Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 høres nesten ut som du er gravid ja..... har du testet??
jea. Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2009 tør nesten ikke håpe ja testet igår, men den var blendahvit men håpet er enda der når ingen TR er kommet er helt merkeli for igår når jeg var ute og kjørte var jeg sikker på at nå har den kommet, men er bare masse masse utflod (hvitt slimete) som kommer (sorry detaljer) og sånn har det vert i 2-3 dager og mensenmurringer som kommer å går, pluss litt stikking rett over skambenet og i siden hehe har analysert i alle retninger ;P Håpe håpe...
jea. Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2009 hmm enda ingen TR, men tappen har lukket seg og er høy og bakovervendt.... kan det virkeli være en spire??? utolmodiiiiig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå