Gå til innhold

Testelysten begynner å komme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM 1. juni (mandag), det er 4 dager til... En CB- digital hadde gitt meg svaret nå.... Hmmmm, har bare billigstrimler liggende.... Hmmmm....

Testegalskap!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du klart å holde deg så lenge???

Uff....jeg har IKM 7. eller 8.juni og har allerede testet (idioti? Jada i massevis!!)....

Skrevet

Det er 50% sjanse for at en CB-digital hadde blitt positiv nå dersom du er gravid. Og 50% sjanse for falsk negativ.

En CB-digital har forresten en følsomhet på 25, det er det samme som på billig-strimlene, er såpass testoman selv at jeg ville nok tatt en av dem.

Skrevet

Har IKM 3. juni og begynner å bli ganske klar for å teste... har bare 1 test (billigtest), så planen er å vente til IKM-dagen. Men har tidligere fått postivt 4 dager før, så det kan bli fristende å teste på søndag eller mandag... :-)

Skrevet

Oi oi oi, da må jeg nesten bare løpe og teste... Holder ikke ut lenger! Har mange tester liggende, bestiller pakker med 20 el-tester og 5 graviditetstester på e-bay og betaler ca. 140,-...

Kjører på selv om vi er langt på dag jeg nå, godt å vite at vi er flere som går ut av vårt gode skinn:=)

Lykke til med testing alle sammen!

Skrevet

Ja, løp og test!!! Spennende!!!! :)

Tvi, tvi...du må fortelle hvordan det gikk!! :)

Skrevet

Lykke til, skal krysse finger og tær for deg

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Hold oss oppdatert er du snill ;-)

Skrevet

Den var skikkelig negativ... Haha, der får man for utålmodigheten sin, jeg får bare slå meg til ro med det til tr eventuelt IKKE kommer på mandag:=)

Skrevet

Jaja, da var den negativ idag....var kanskje litt for tidlig å teste, enda mange dager igjen! :)

Krysser fingre for at TR holder seg laangt unna.. :)

Skrevet

jaaaaaaaaaa....kjenner testelysten er her allerede og jeg hadde el i går eller i dag....haff....hvordan skal dette gå???

hehe

Skrevet

jeg testet 4 dager før ikm, negativ, 2 dager senere og 1 dag før ikm lyste det gravid på CB digital......så hold håpet oppe du hehe

Skrevet

Forresten, jeg bruker denne:http://www.early-pregnancy-tests.com/3pregtesstri.html

Det står at den har en følsomhet på 20 mlU/ml/hCG

Betyr dette at den er enda mer følsom enn CB digital?

Skrevet

Tusen takk:=) Det klaffer nok til slutt ja, tjo ho!!!!

Skrevet

Betalte nettopp 107 kr. for å få 25 tester i posten, synes det var billig:=)

Da er det bare å stå på!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...