Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg hadde siste mens første dag den 12.12.08, hadde fast sex med partneren min både før og etter mitt lille uhell. Den 19 og 21 desember hadde jeg sex med en annen, jeg og kjæresten hadde gjort det slutt, men han ville ha meg tilbake igjen, fra den 22 des. hadde jeg kun sex med min faste partner igjen. Dette "uhellet" jeg hadde var UTEN at han fikk utløsning i meg (begge gangene). Hvem er mest sannsynlig far? Bestemte meg tidlig for å beholde barnet, da jeg og kjæresten egentlig har prøvd å bli gravide en stund, kjæresten veit også om det, fortalte han med en gang hva som hadde skjedd, og han sa han elsket meg for mye til å gi opp, fant senere ut at jeg var gravid, men jeg var ikke villig til å ta abort, og han forstod det og ønsket og være sammen meg og ta seg av barnet uansett hvem som er far. Vet det er mer enn jeg fortjener, og takker verden hver dag for det gode jeg har fått! Ble kanskje litt langt og surrete, men det er vanskelig og sette ord på en slik situasjon. Håper på svar!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Det er en kinkig situasjon, man vet jo ikke når det er så "tett". men- det er størst sannsynlighet for at samboeren din er pappaen, jeg vil tro det hvertfall:) Lykke til i svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 En kan ikke si sikkert hvem som er faren her, da det alltid vil lekke litt fra penis i løpet av samleiet. Så det er ikke bare "utløsningsdosen" som kan gjøre en gravid. Ta en dna-test etter barnet er født. Lykke til videre i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 det er riktig det du sier ano 22:56, men det var heller ikke det HI lurte på. Hun spurte hva som var mest sannsynlig, og mtp eggløsningsdatoer er det mest sannsynlig at kjæresten er faren. Med hilsen første anonym
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Hei HI! Du hadde sex med han andre på syklusdag 8 og 10, syklusdag 10 ville mest sansynelig vært en av dine fruktbare dager, og kanskje dag 8 også var det? Selv om han ikke kom i deg, kan det som hun over skriver hende at det kom nok celler til at en evt befruktning kan ha skjedd. Da du hadde sex med begge i samme syklus, er det umulig og si hvem som er faren, men jeg holder en knapp på din faste partner, iom at han andre ikke kom inni deg. Men for å være sikker må dere ta en DNA-test. Det er nå godt å høre at du har fortalt dette og at han tok det så fint! Håper at det er han som er faren og lykke til med svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå