Gå til innhold

oioi, 3 cm åpning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettop hos jordmor, og hun kune konstatere 3 cm åpning og godt festa hode.. Hun tøyde og rota litt... Så hun begynte å snakke om at det kanskje kunne bli fødsel allerede i kveld... SHIT! Var ikke helt forberedt på det.. Har ikke hatt et eneste tegn på at fødsel skal starte snart... Jordmor var faktisk like overraska som meg i og med at jeg var så rolig og ikke hadde noen symptomer..

Men jeg vil jo gjerne at fødsel skal starte i kveld da.. Noen effektive kjeringråd på lur noen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex...;o) Hehe, bare ¨hente hjem mannen og hoppe i høyet!!

Masse lykke til :o)

Skrevet

så spennende..søsteren min opplevde det samme for noen uker siden, bare med 2 cm..jm tøyde litt, og hun dro hjem..slappet bare av, følte seg litt uggen, og fikk endel kynnere/sammentrekninger, men det tok seg ikke opp..

dro på sykehuset kl 21, for hun hadde da sammentrekninger(var selv i tvil om det var noe på gang;-)hvert 4.min, og det ble konstatert 7 cm åpning.jenta var ute før 22.30;-))

masse lykke til, høres ut som det skjer noe veldig snart;-))

Skrevet

Å, heldig du. Som nevnt skal sex kunne hjelpe noen ganger, men usikker hvis du har åpning?

Skrevet

Oi, dette var veldig likt det jordmor sa til meg nettopp :) bare her med 2 cm åpning.. hun trodde også det kom til å skje noe ikveld. skal bli spennende å se.. :) kjenner du noe mer etter du kom hjem?

er førstegangsfødende å vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter justom :P men noe er på gang ihvertfall..

Skrevet

Hadde 2-3cm åpning for ei uke siden hos jordmor, og hu strippa og rota oppi der, men ingenting skjedde her. Skal igjen i morgen, så da blir det spennende å se om hun kan trigge noe i gang da!...

Er moden og alt er klart...hvorfor kan d ikje skje noe?!?!?!? haha

Lykke til

Skrevet

åååh gledes dreper ;) hehe..

hadde du sammentrekninger da?

også gav de seg bare etterhvert?

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen kynnere etter jeg kom hjem, men har hatt murringer stort sett hele tiden.... Får kanskje prøve en runde i høyet.. Har vaska vinduer nå, men det hjalp ikke... Blir kanskje en gå tur i kveld om formen er ok.. Håper det skjer noe.. Har pakka bagen helt klar, og skal sette inn bilsetet snart.. Lever i håpet :)

Skrevet

åh :( kunne ønske detta var meg! jeg har termin før deg til og med :P hehe..

håper det skjer noe hos deg i kveld da, kjempespennende!

sex og fysisk aktivitet sier mor mi støtt :)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...