mai^prinsessa Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Var nettop hos jordmor, og hun kune konstatere 3 cm åpning og godt festa hode.. Hun tøyde og rota litt... Så hun begynte å snakke om at det kanskje kunne bli fødsel allerede i kveld... SHIT! Var ikke helt forberedt på det.. Har ikke hatt et eneste tegn på at fødsel skal starte snart... Jordmor var faktisk like overraska som meg i og med at jeg var så rolig og ikke hadde noen symptomer.. Men jeg vil jo gjerne at fødsel skal starte i kveld da.. Noen effektive kjeringråd på lur noen?
sn@rt2barns-mor Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Sex...;o) Hehe, bare ¨hente hjem mannen og hoppe i høyet!! Masse lykke til )
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 så spennende..søsteren min opplevde det samme for noen uker siden, bare med 2 cm..jm tøyde litt, og hun dro hjem..slappet bare av, følte seg litt uggen, og fikk endel kynnere/sammentrekninger, men det tok seg ikke opp.. dro på sykehuset kl 21, for hun hadde da sammentrekninger(var selv i tvil om det var noe på gang;-)hvert 4.min, og det ble konstatert 7 cm åpning.jenta var ute før 22.30;-)) masse lykke til, høres ut som det skjer noe veldig snart;-))
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Å, heldig du. Som nevnt skal sex kunne hjelpe noen ganger, men usikker hvis du har åpning?
stjerne-kikker<3 Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Oi, dette var veldig likt det jordmor sa til meg nettopp bare her med 2 cm åpning.. hun trodde også det kom til å skje noe ikveld. skal bli spennende å se.. kjenner du noe mer etter du kom hjem? er førstegangsfødende å vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter justom men noe er på gang ihvertfall..
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Hadde 2-3cm åpning for ei uke siden hos jordmor, og hu strippa og rota oppi der, men ingenting skjedde her. Skal igjen i morgen, så da blir det spennende å se om hun kan trigge noe i gang da!... Er moden og alt er klart...hvorfor kan d ikje skje noe?!?!?!? haha Lykke til
stjerne-kikker<3 Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 åååh gledes dreper hehe.. hadde du sammentrekninger da? også gav de seg bare etterhvert?
mai^prinsessa Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har ikke hatt noen kynnere etter jeg kom hjem, men har hatt murringer stort sett hele tiden.... Får kanskje prøve en runde i høyet.. Har vaska vinduer nå, men det hjalp ikke... Blir kanskje en gå tur i kveld om formen er ok.. Håper det skjer noe.. Har pakka bagen helt klar, og skal sette inn bilsetet snart.. Lever i håpet
bondeknøl Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 åh kunne ønske detta var meg! jeg har termin før deg til og med hehe.. håper det skjer noe hos deg i kveld da, kjempespennende! sex og fysisk aktivitet sier mor mi støtt lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå