Gå til innhold

se på denne? link... grav-test..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok en test nå var 3 timer siden jeg hadde tisset sist... er mellom 4-8 dager over ikm, men tror jeg hadde sen el denne mnd, så er kanskje bare ca11-12 dpo...

uansett jeg kunne skimte en strek med en gang, før kontroll streken kom frem,men den er veeeldig svak. må demontere testen for å se den bedre.....

har lagt ut bilde av testen, den er demontert og jeg har laget litt mer kontrast i fargene...

hva tror dere:

http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/557404

forresten, jeg vet jeg er gal..... men når man er testoman, blir man gal noen ganger... hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!!! Eg e så glaaad det ikkje bare e meeeeg!! Hehehe.. Men eg fekk ein sånn cb eg og...i helga som var. Troooor eg fekk mensen nå...e ikkje sikker...hadde ikm 17.mai. Har liksom mensen og kan gå med truseinnlegg...så....ska ta ein ny test i dag tenkte eg..ligge vel noen i postkassa mi nå..hehe..

Men! Eg har fått negative first response ettepå.....så...e vel ikkje så optimistisk.....

(min cb viste kun strek når eg tok bilde..haha...!)

Skrevet

godt å hære vi er flere:)

jeg fikk mine i posten i dag jeg også:)

og da måtte jeg jo prøve en med en gang... hehe;)

får ta en ny i morgen tidlig tenker jeg...;)

Skrevet

jeg så streken ja, men kan ikke si om det er positivt eller ikke..

håper den er positiv.

du må si i fra hva neste test viser:)

lykke til:)

Skrevet

jeg ser streken,men jeg fikk også sånn strek på begge cb'ene som jeg tok forrige ikm og jeg fikk mensen dagen etterpå....men krysser alt jeg har for at det er ett positivt kryss:)

kjøp en digital test er min anbefaling:)

Skrevet

Ser jo streken, såvidt. Men hadde jeg fått en slik en hadde jeg nok krysset fingre og tær og tatt en ny om et par dager (dersom jeg hadde klart å holde ut så lenge da)

Skrevet

det greier jeg ikke... hehe;)

så det blir nok en i morgen tidlig... jeg er jo som sagt testoman, og kan fort finne på og ta en til test i kveld jeg... haha;)

Skrevet

Oi så spennende... DU er jo sikkert gravid! Husk på din historie med sent positive tester.. Tipper den er ganske så positv om du klarer og vente til søndag!

klem

Skrevet

Nå må du fortelle da! Utrolig spennende for andre som sitter med skyggestreker og lurer...:-)

Jeg hadde selv en lignende strek, bare at den var sterkere på ene siden, og ble svakere utover, kunne fortsatt se at den var like tykk som test-streken! Jeg mistet i SA, men var def. gravid på den streken, så her er det håp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...