prinsessemum Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Noen som har denne? (ca 1800kr) Synes den ser ok ut, men lurer på kvalitet osv,...
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Vi var på Jysk og tittet på den, men syns den virket vinglete og i dårlig kvalitet... Mulig dette bare gjelder den som er skrudd sammen der, men vi valgte værtfall ikke den stellekommoden.. Vi kjøpte en stellekommode fra Bohus i stedet...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 vi har kjøpt den er kjempe fornøyd god plass oppå og grei lagrings plass på den... (skrur man riktig er den helt stiv) så vi er grådig førnøyde ....
Tbabe Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg kjøpte den - av ei venninne, som har brukt den på sine tvillinger... Fornøyd da den har god plass m skuffer etc - men har jo ikke tatt den i bruk enda ; ) virker solid nok denne altså ; )
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Vi har også denne... Ikke fått brukt den ennå, men synes den virker solid. Står stødig. Fin med tanke på lagringsplass og at man kan velge hvilken vei stellematta skal ligge.
Springbaby2012 Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Jeg syntes den så veldig fin ut! Veldig bra at man kan legge puta både på langs og tvers oppå, da får man variert stillingen til barnet med tanke på utvikling og fare for favorisering av side. Men desverre så har jeg ikke så stort bad. Den er jo noen hakk større enn en vanlig kommode, så den hadde tatt alt for mye plass hos meg!
rima Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Er det den som kan tas fra hverandre og brukes senere til kommode, hyller og vegghylle? Vi hadde hvertfall en sånn fra jysk og var kjempefornøyd! Kvaliteten var det ingenting å si på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå