Gå til innhold

Melder meg inn igjen her jeg... gikk ikke bra denne gangen heller!!!

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Nei, fy faen - det gikk ikke bra denne gangen heller!!!! Var jo på en måte forbedredt på at det kan gå galt de første 3 månedene, men samtidig så er man ikke forberedt allikevel =(

Ingen hjerteslag på UL i dag og jeg skulle ha vært 8+0 i dag, så det blir innleggelse på lørdag! Fikk mifegyne tabl som jeg tok hos legen i stad og får tabletter når jeg blir lagt inn på lørdag... Det fremkaller rier og sammentrekninger, jeg vil være på sykehuset frem til ettermiddagen så kan jeg få dra hjem igjen. Dette var utrolig kjedelige greier =(

Var til utskraping 07 mars i år - ingen hjerteslag på UL da heller, mistet tvillinger i uke 12. De ville ikke utsette meg for operasjon igjen så fort, så det blir medisinsk denne gangen...

Fy søren - så lei meg jeg ble nå, sitter her og bare griner og griner!!! Trodde det skulle gå bra denne gangen jeg... men det er jo sånn at 15 % av alle svangre kvinner mister i løpet av de første 3 mnd - så sånn er det bare. En må bare tenke at det var noe galt og at dette er det beste...

Nå legger vi prøvingen på is vi og får bare prøve å nyte sommeren og den lille solstrålen på 3 år som vi har hjemme =)

Da melder jeg meg ut fra BIM en periode, har hengt her inne 1 år nå, først på Bli gravid, så 1 trimester i januar/februar/mars - så Ufrivilling Abort i mars, Bli gravid igjen i mars/april, og 1 trimester i april og mai - så nå får jeg nok ta en pause... Kan nok bli litt mye dette her!!

Kommer nok til å kikke innom her, men kommer ikke til å være så aktiv som tidligere...

Ønsker dere alle sammen lykke, lykke til med prøvingen, og etterhvert svangerskapet!!! Ta godt vare på dere selv og bearbeid sorgen over å ha mistet - det er såååå utrolig viktig å prate om det og komme seg gjennom en slik prosess. Jeg har nylig vært der og har en sorg som skal gjennom en gang til, men det blir nok lettere denne gangen, da jeg har vært gjennom det før, men samtidig er det noe man bare må gjennom, og tilslutt går det nok bra!!!

Lykke til videre alle sammen!!!

Stooooooor klem fra

Fortsetter under...

neeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uffameg dette var ikke noe hyggelig lesing meg og lille snuppis;(

Har bare mistet 1 gang selv, så jeg kan ikke sette meg inn i situasjonen din over å ha mistet så mange ganger.... hadde virkelig troen på deg denne gangen. Det er nå en gang sånn at vi har ingen barn å miste, men når dette skjer så er det jo som regel noe galt et sted... En fryktelig mager trøst, men....

Det høres jo ut som du er ganske fattet til tross for sorgen du opplever. Du har jo rett i at man må bare få ut alle de vonde følelsene og deretter kan man gå videre på et vis. Tenker masse på deg nå og ta godt vare på deg selv og familien din:)

Stooooooooor trøsteklem fra meg

Huff så utrolig trist!! Nå må dere ta vare på dere selv fremover, og la følelsene dine styre hva du gjør. Husk uansett på at det er veldig sjelden å miste 3 ganger på rad!! Jeg har mistet 2 (+ en tvilling i mitt første svangerskap) og denne gangen ser det virkelig ut til at det går veien.. Er 21 uker nå.. (poenget med den siste lille setningen var å si at det kan gå bra senere, selv om det har gått galt før..)

Ta en velfortjent pause, og kom tilbake med friskt mot når dere er klare for det...

Meg og lille snuppis.

Det var en utrolig trist nythet. Livet er virkelig ikke rettferdig. Gå sakte og ta vare på deg selv og din lille familie.

Selv skulle jeg hatt termin om 3 dager, med min lille jente som døde i MA i uke 14. Har hatt utredning for habituell abort, og begynner å bli klar for å forsøke igjen. Men jeg kjenner jeg har hatt veldig godt av en timeout.

Håper du får tilbud om å snakke med noen. Det kan være godt å snakke ut med en sosionom/psykolog etc. Det er mange sorger mixet sammen i en MA. Men du har jo også opplevd dette før.

Håper du får en god sommer, og lykke til videre. Kanksje vi sees her en annen gang!

Klem fra

Å neeeeii!!! Uff, så trist meg og lille snuppis:( To ganger på et par mnd. huff!! Så innmari urettferdig!!

Ta deg tid til å ta vare på deg selv. Du er heldig som har ei lita jenta da:)

Hvordan går det med deg nå da?

Det er så trist at man må oppleve det flere ganger..

I februar var jeg 12 uker på vei, men må avslutte svangerskapet pga av misdannelser. Veldig trist, men prøvde på nytt. Ble gravid igjen men hadde en SA i uke 5-6 for 2 uker siden.

Lettere denne gangen, men var jo mye kortere på vei nå. Men de første dagene blusset alle følelsene fra forrige gang opp igjen.

Jeg tar fremdeles folaten og omegaen min i tilfelle vi har lyst til å prøve snart igjen. Men greier ikke bestemme oss. På en side hadde det vært godt å bare slappe av, ikke bekymre seg og bare nyte å være kjærester i sommer, men på den andre siden har jeg jo så lyst til å bli gravid igjen. Men er redd!!

Hva tenker du å gjøre da?

klem fra

Annonse

Kjære deg!

Jeg mistet i MA 17 april 09 jeg var 10+5 og fosteret døde 9+6, og kjenner også på savnet og alle de følelsene over at det ikke gikk som planlagt. Vet ikke om det er noen trøst for deg, men min lege sa faktisk her om dagen at hvis man har hatt 1 MA så er sjansen større for at det blir MA ved neste graviditet, men IKKE større ved tredje graviditet. Vi har da samme sjansene som for de som aldri har opplevd MA og er gravide. Litt negativt for meg da som kunne tenke meg å prøve igjen,.. Kjæresten vil ikke prøve igjen da graviditeten var et arbeidsuhell,..håper på flere arbeidsuhell jeg da,..SUKK!!

Lykke til for dere andre, ikke gi opp,..en dag sitter dere der med en liten bylt og masse fantastiske følelser.

Klem fra meg som blåser babystøv ut i cyberspace til dere!!!

Ååååå - dere er så søte Sjokoholiker m babyønske og ny bitteliten?

Det går faktisk bra med meg nå - 1 uke siden jeg mistet, men psykisk føler jeg at det værste er over og jeg gleder meg over at sommeren er her nå og at vi skal prøve igjen til høsten.

Nå har jeg kjøpt meg en 3-liters rødvin og masse spekemat som skal inntas i helgen - jeg skal drukne mine sorger og kose meg og nyte en "ikke-gravid" tilstand for en periode. Satser på at jeg blir gravid igjen til høsten og krysser alt for at det da skal gå bra!!! April eller Mai baby - kan bli kjempefint!!!

En dag blir det vår tur - man må bare prøve å tenke at det var en grunn til at det skjedde, det er naturens vilje, som sagt en dag blir det vår tur også - vi må tenke positivt og fremover =)

Ha en riktig, riktig strålende fin helg og ta godt vare på dere selv!!!

Klem fra

Jeg har kjøpt spekemat og vin også.. hehe..

Tror det er lurt å prøve å nyte en ikke-gravid tilstand litt og. Neste gang blir vi jo gravide i 9 mnd, og da er det jo godt å starte med ny "oppladet batteri".

Ha en fin helg du og, og ta godt vare på deg selv.

Ses til høsten inne på 1.tri?:)

Skal prøve å ta en pause fra bim, men er blitt avhengig..hah.. titter nok innom

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...