Gå til innhold

tror dere jeg rakk det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk positiv el test i går klokken seks...hadde oss i åttetiden , i halv tolv tiden og i dag tidlig...i dag når jeg testet klokken halv tolv ca, så var testen negativ igjen, så det vil jo si at egget har sluppet...tror dere vi rakk det??

at sædcellene har rukket opp?? vi har ikke hatt oss siden søndag før det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har garantert rekt det, ikke bekymr deg for det;)

Hadde holdt med bare sex en gang i går også..

Lykke til=)

Skrevet

hehe jeg håper det...men de svømmer jo ikke så fort da...så om egget slapp 2 timer etter testen , så bruker jo de 10-12 timer opp til egget...

jeg har en liten rar teori for meg selv og det er at man burde ha sex dagen før positiv test, for da ligger det noen der og venter allerede...

litt rar jeg kanskje...hehe

Skrevet

Jeg pleier å ha sex 1 dag før jeg tror egget slippes jeg da.. Det er ikke så rar teori, har hørt at det beste er å ha sex dagen før eller samme dag:)

Skrevet

nå har ikke jeg fått hatt sex siden søndag kveld da...men de kan jo overleve i 3-5 dager inni der også, så kan jo ha ett håp om at det kanskje var igjen noen der inne fra før...så har jeg ikke hatt sex siden det før i går da....og da var jo testen også positiv,så krysser alt jeg har for at jeg rakk det...:)

Skrevet

ingen andre som vil kan berolige meg med at jeg rakk det?? hehe

er så redd jeg ikke gjorde det...

Skrevet

du slipper ikke egget før 12-24 timer etter posetiv test..;)

så du har nok heller vært litt tidlig ute..;)

(en el- test blir sjeldent posetiv på morgenen, fordi det er på morgenen man produserer LH og dette skilles ikke ut i urinen før utpå ettermiddagen)

du har nok eggløsning i dette øyeblikk vil jeg tippe, så dere har nok rukket det:)

kos dere litt i kveld også for å være sikre... hehe;)

lykke til !:)

Skrevet

Jeg har lest på Babyverden (uke 2) at sædcellene bruker litt over 1 time bare på å komme seg opp til egget. Kvinnens kropp hjelper til med sammentrekninger slik at sæden føres oppover. Når så egget har blitt befruktet, hjleper kvinnens kropp til med sammentrekninger motsatt vei, for å få egget ned i livmoren. Ganske fantastisk! Det kan også hende at noen sædceller har overlevd fra søndag :-) Du får vente og se, som oss andre, hehe :-)

Skrevet

takk :)

det er slik jeg også har forstått det...men så har jeg lest at når egget er sluppet, så blir testen negativ...så dvs at er egget sluppet...men det lever vel i egglederen i 24 timer også?? i påvente og bli befruktet??

så har jeg ikke el slim heller i dag...:(

Skrevet

oi:) tuuusen takk for svar:)

tror jeg skal ta turen innom babyverden og lese litt jeg da hehe:)

i mellomtiden så får jeg nok bare vente slik som alle dere andre hihi...

er bare så utrolig kjedelig om jeg misset den når jeg var så nær så nær:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...