♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Overskriften sier vel seg selv,hehe:) Er det bare lille meg som har det?
*nr4isommer* Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 jeg har slutt av 24 start på 25. venter el disse dager så får vente å se... Hvordan ligger du ann med el og prøvingen? selv skal jeg til gyn i dag. Er så spent på hvordan det skal gå...
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 La inn ett innlegg på den andre tråden din
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Jeg skal begynne å teste etter el på mandag/tirsdag... utifra kalkulatorene på nett skal jeg ha eggløsning rundt 5.juni... Men skal bruke el-tester denne pp...og Solvipect... Alt for å bli gravid,hehe:) har du testet etter el? gjorde d selv i fjor i mai-juni, men fant ut hvorfor jeg ikke fant den de to mnd...jeg målte på morgenurinen, og man skal jo måle på ettermiddag/kveld...så håper jeg lykkes denne mnd og at det ikke minst klaffer:) Blir spennende å høre når du har vært hos gyn:) Hva skal du der? Måle folikkene?
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Joda. Det er egen skravletråd for IKM uke 25 et sted her også... Har IKM uke 25, men vet ikke helt når da jeg har litt ustabile sykluser for tiden. Regner med EL neste uke en gang, så her er det bare å stå på. Kjøt EL tester, og hostesaft skal i hus i morgen. GYn sa hun aldri hadde hørt om det rådet før, men mente dette kunne jo ikke skade ihvertfall.. Så her SKAL et sitte en spire denne mnd. Prøvd nesten et år nå, så er LEEEEIIIII..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå