lillelerke Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Noen andre som føler hodet/bebien presse hele underlivet nedover og syntes det er ubehagelig og gå på do i fare for at ting som ikke skal ut kommer ut??? Jeg er annengangsfødende og bebien sank ned i uke 30...noen andre?
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har det også slik, tør i vartfall ikke å ta i noe særlig når jeg er på do for da kjenner jeg at hodet presser enda mer ned mot underlivet, riktig ubehagelig er det :s Hodet er festet her også
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Jepp, kjenner mye nedpress - spesielt om jeg står fremoverbøyd og med beina langt fra hverandre, hehe... Holdt på å legge småen i går, og sto bøyd over grindsenga og da trodde jeg faktisk vannet skulle gå for det presset sånn=P 39+2 og hodet er festet nå.
lillelerke Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 LenaCh: Hvilken uke er du i da?? Jeg er bare i uke 33 så syntes det er litt tidlig for et slikt ubehag!! Bør jeg nevne det for lege/jordmor? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå