Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må innrømme, må få si jeg er førstegangs da, at jeg er litt usikker på hva jeg lekker! Hehe.. Det er ikke hvitt, men en blank klissete veske.. Men det kommer masse! :-o Er det råmelk eller? Trodde kanskje den var hvit jeg..

Annonse

har begynt å lekke en del nå ja, er 26+0 i dag.. :) begynte vel for et par uker siden.. men sist begynte det før uke 18..! :o hehe... helt normalt..! :)

Det var godt å høre.

Er nå i uke 26, har vel lekket i snart 2 månder.

Det er ikke mye, men i det siste har det blitt litt for bløtt i senga, så det blir vel innlegg snart nå.

Å hjelpe meg.. jeg er førstegangs og synes dette hørtes litt kjedelig ut. Her lekkes det ingenting og jeg håper ikke jeg begynner med det på kjempelenge. Godt det finnes innlegg og sånt for dere som lekker. Kommer dere til å lekke til ungen kommer, eller er dette noe som gir seg etterhvert??

hilsen grønne meg.. :)

Jada, du kommer til å lekke du også. Men det er ikke det værste som kan skje deg. Det at melkeproduksjonen kommer i gang er vel et godt tegn? Det er verken vondt, skummelt eller ekkelt. Kjøp deg noen ammeinnlegg og putt i BH-en hvis det blir for ille. Når babyen din kommer ut, lekker du enda mer. Da spruter det gjerne fra den ene puppen mens babyen suger på den andre. Da er det greit med ammeinnlegg, for den melka setter flekker og lukter ikke så godt hvis den får ligge og godgjøre seg i BH-en... Men det viktigste er at babyen er god og mett, også får vi heller kjøpe noen ammeinnlegg i mens.

ja, blir verre etter babyen har kommet, men så stabiliserer det seg etter en stund, og du slutter å lekke.. :) men kan få små perioder, spesielt etter økedager, der man lekker litt igjen.. :) så er bare å "bevæpne" seg..! :) klarer personlig ikke sove med bh på om natta, så må ha en håndduk under meg... men funker det også, bare å huske på å bytte den ut..! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...