moCcaJa Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Er satt i gang pga overtid. Fikk en kapsel med hormoner i går. Til kontroll i dagtidlig 2 cm åpning. Legen strippet meg, hvor mye er vanlig å blø etterpå? Synes det kommer veldig mye + en del klumper
meg & lillegullgutten Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg ble strippet for to dager siden. Har ikke blødd noe jeg. Gjorde hun det ikke bra nok kanskje?
moCcaJa Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Er vel normalt å blø noe, men synes det var så mye. Han er ganske hardhendt når han styrer på denne legen. AU! Men har gitt seg blødningen nå...
teila Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 At man løsner litt på fosterhinnen for å sette i gang fødsel, kan gjøres av jordmor eller lege når man er moden. Jeg ble strippet i dag, etterpå ga legen meg et svært bind og sa at jeg kom til å trenge det for nå kom jeg til å blø. Men det har ikke kommet en dråpe. Hm
Sofapute Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Jeg ble strippa forrige gang og blødde MASSE. Synes det var skikkelig skummelt, men det gikk helt fint Legen sa at nå kommer fødselen til å begynne enten i kveld, eller i morgen. Morgenen etter kl 6.30 begynte riene ) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå