mittominmitto_venter nr 3 Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Er 36+5 i dag, og lurer veldig på størrelsen på babyen. Er ikke blitt så stor, og barna jeg har fått før har vært 3200 og 4400. Problemet er at jeg er redd denne skal slutte / har sluttet å legge på seg nå på slutten, slik førstemann gjorde. Med nr 2 gikk jeg jevnlig på vekstkontroll og fødte en stor en på 4400. Så har ikke før nå i det siste tenkt annet enn at denne skal vokse normalt. Men har ikke nevnt bekymringen min for legen min, og har ikke time hos han før den 4. juni. Kan jeg få time til ultralyd privat noen steder i Bergen, og vet noen hva en sånn time koster ca?
c-k Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Majorstua klinikken har ultralyd. Var der i uke 12. Veldig hyggelige folk og fikk time på dagen når jeg ringte. Koster 1200 kr. mener jeg. http://majorstuaklinikken.no/
Mamma og juligutt Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Volvat har også ultralyd. Der er det ikke 3D ultralyd slik som på majorstuaklinikken, men kun medisinsk (de anbefaler uansett ikke 3D ultralyd etter uke 30). Koster rundt 1000 kr der også. Da jeg bestilte time der fikk jeg time dagen etter, og er veldig fornøyd med de. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå