ida87_thea_andrine Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg fikk positiv el test på Mandag og har hatt sex hver dag siden, men når skal tempen stige???? jeg syntes tempen min er litt rar for dagen etter tr f.eks da var den høy altså 36,97 så ble jeg syk og hadde feber og så var den plutselig nede i 36,54 så var det noen dager jeg ikke fikk tempet og igår så var den på 36,68, men lurer på når den skal stige? stiger den bare 1 dag eller er det flere dager som den er høy??? har ikke testen før jeg altså=) idag fikk jeg heller ikke testet for jeg måtte ordne noe for mann min og da var jeg i aktivitet..... Men dette ble litt innviklet, håper noen skjønner hva jeg mener=)
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 tror jeg kan svare på noe... pass på å tempe til sammen tid hver dag, og rett etter du har sovet minst 4 timer Min temp holder seg høy etter jeg har hatt e.l. helt frem til rett før mensen... når jeg var gravid forble kurven høy.
♥Axinija♥ Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Vil det si at man kan kjennes varm i f.eks pannen når man har litt forhøyet temperatur? Dumt spørsmål, men jeg har ingen erfaring med temping...tenkte bare på at sambo har kommentert hvor varm jeg kjennes i pannen, dette har jeg vært siden EL på lørdag!
ida87_thea_andrine Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 jeg skjønner=) tusen takk=) ok, da skal jeg teste hver dag frem til tr... kanskje jeg ser det litt bedre når jeg får helheten på kurven=) håper jeg klarer det=) Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå