♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Er 36+2 i dag, og har i de siste par dagene begynt med mensmurringer. Er tredjegangsfødende, og vet at dette er mer plagsomt for dem som er flergangsfødende. Men sist gang mente jeg at det startet ca 2 uker før termin, med masse murringer og maserier den siste uka... så synes det var litt tidlig å begynne allerede nå... samtidig skal man vel helst ønske disse murringene velkommen, stor sjangse for at de modner livmormunnen og korter ned selve fødselen.
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg er plaget med akkurat det samme, er andregangs og 36+1 i dag, så det er vel ikke så uvanlig vil jeg tro. Er mer plaget om natten enn på dagen, og at det stikker ned i underlivet. Men er ikke det helt normalt da?
Solstråle77 Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har akkurat det samme.. Holder senga i dag, for det er så plagsomt. Kjenner det ikke i ryggen da. Gjør dere? Har masse kynnere når jeg har de murreperiodene. Er det normalt?
Solstråle77 Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Er forresten 36+1 i dag... Og kvalm i tillegg.. -blæh- Er andregangsfødende, men hadde det ikke sånn med første...
honningbien Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Hei. Jeg er førstegangsfødende, 35+6 i dag. Har kjent disse mensmurringene om natten, og da er magen helt hard. Regner med at det er litt kraftigere kynnere. Håper selvsagt på at det modnes her og:)) Men har bare kjent de på natten og noen ganger på kvelden når jeg sitter i ro. Er jo ikke mange ukene igjen nå
Kuulemagen27 Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Er også i uke 36! Hadde mensmurringer for første gang i mårrest! Men er også kvalm, og har til og med kasta opp ett par dager! Jeg er førstegangsfødende..
Madam-mim Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Er førstegangfødende jeg og, 36+1. Har hatt murringer i mage fra uke 30 ca, og i mage og rygg + kynnere fra uke 34. Kommer og går, er ikke hver dag. I ettermiddag er det skikkelig vondt i ryggen nå når jeg slapper av. Håper det hjelper på modningen.
mortilgutt Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Har sjølv hatt det i dag...ringde føden, eg. Då fekk eg til svar at det er heilt normalt og at det kan vera teikn på at barnet snur seg og "senker" seg ned i bekkenet for å gjera seg klar til å festa seg. Det er visst berre gode teikn, men vonde! Lukke til. Eg vil ikkje ha dei, for eg skal ta keisersnitt på tysdag. Er 38+2 i dag
på overtid og super klar=) Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 jeg har hatt mensenmurringer siden uke 28..men hatt det kraftigere(i magen og ryggen) og sammen med kynnere siden uke 35-36..har trodd noen ganger at nå begynner det noe her..men blir like lurt hver gang=( er 2.gangs fødene og det var slik det startet sist..en mandag og han ble født fredagen..men er 3uker igjen så kan jo gå tiden ut å vel så det...hmmm...blir noen laaaaaaaaaaaange uker......lykke til allesammen..er jo veldig spennende dette her=)
tuttifrutti84 Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 er i uke 37 og hadde sinnsykt vondt i natt.. var sikker på at jeg måtte pakke pagen å dra. Men jenta mi har jo ikke snudd seg enda så hun er IKKE klar kan man si. Hadde fryktelige menssmerter som varte litt for lenge synes jeg. Er førstegangsfødende så har ikke helt peil på detta her. Håper ihverttfall hun snur seg snart og at det er HELT normalt med disse menssmertene. Vurderte å ringe jordmor, men nå er det jo blitt bra igjen.. Jeg er veldig glad for at jeg har kommet sååå langt i svangerskapet. Trodde disse dagene ALDRI ville komme.
Mini09&Lille12 Skrevet 29. mai 2009 #11 Skrevet 29. mai 2009 Er i uke 39 nå, og det er først nå jeg har hatt mensmurringer. Lå våken 3 timer i natt med skikkelig vondt og var kjempekvalm. Men satt for det meste i ryggen og litt i magen. Hadde bare noen harde kynnere innimellom. Sovnet av utmattelse. Men da gjør hvertfall bebin seg klar! HURRA!!! Det er jo hvertfall ikke mer enn 3 uker igjen!! Det er garantert! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå