Gjest Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 er på dag 14 etter eggløsning om jeg har rett i at eggløsningen var da.. jeg blir så frustrert! og slitn av dette.. hvorfor skjer det aldri noe, er lei av negative tester hele tiden.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 det tar ca 14 dager fra eggløsning til mens, om man tester seg samme dag man skal ha mens, kan testen være negativ, men hvis mens uteblir, så test deg igjen om en ukes tid, man skal jo aldri si aldri Masse lykke til
Adnil73 Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Skjønner at det er frustrerende å få negative tester har min del av de. Når har du ikm da? Kan jo være at du har lang LF og at du produserer Hcg sent? Så lenge Tr holder seg vekke er det håp:) Lykke til
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Du kan fremdeles vær gravid da! Egget kan ha festa seg seint, det kan vær du ikkje skille ut så mye hcg i urinen...ja...! Bare tanten kan ta håpet! Håpe hu ikkje komme te deg før om ett års tid
Tingeling27 Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 skjønner frustrasjonen din:( vi er mange i samme båt...og skuffelsen blir bare større og større for hver gang:( men du kan jo fortsatt være gravid, og hvis ikke så kan du prøve og tenke litt slik som meg...at nå er du nærmere til ett nytt egg blir sluppet og du kan prøve igjen:) trøsteklem
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Tusen takk for svar alle sammen:) I ste da jeg var på do så så jeg antydning til noe rosa på papiret, men det var så svakt rosa at jeg ikke vet om det egentli var der.. huff, tror tanta kommer i dag eller i morgen:/ ja, sant det:) kansje det klaffer neste pp om det ikke klaffet denne:) håper det skjer noe snart. er så tungt å bli skuffet gang på gang. lykke til alle dere også, håper virkeli det klaffer for alle oss som sliter snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå