Gjest Siklerotte Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Adam Max Harrison Samuel Johan Jasper Jesper Selmer Ola Oscar Elias Fredrik Joel Teodor Juel
Hvitkløver2020 Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Fine og tøffe; -Max (som jeg elsker!!) -Jesper -Oskar Helt greie: -Teodor -Fredrik -Johan -Ola -Elias Liker ikke: -Juel -Joel -Harrison -Adam -Samuel -Jasper -Selmer
Vipsenmamma Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Ola - fint Johan - ok Fredrik - kjedelig, men greit Oskar - ok Resten liker jeg ikke
Cornelianelia Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Adam - helt greit. Max - også helt greit. Ikke noe jeg ville valgt selv, men fint likevel. Harrison - Nei. Harrison Ford? Blir for sært på norsk! Samuel - Helt brukbart. Heller ikke blant mine favoritter, men helt fint. Johan - Fint navn Jasper - Nei, ikke min smak. Jesper - Liker nok bedre Kasper og Jonathan... Selmer - Nei, synes det er litt rart. Ola - litt vel traust. Oscar - Kjempefint!!! Men jeg liker best skrivemåten Oskar. Men det er jo smak og behag. Elias - Fint, men kjedelig. Veldig mye brukt! Fredrik -Fint navn. Mye brukt uten å være et typisk motenavn. Joel - Hvordan sier man det egentlig på norsk? Jo-el? Eller med engelsk uttale på J-en? Teodor - Kjempefint og sjarmerende!! Juel - Nei. Glade jul???
prebs Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Jeg liker veldig godt: Fredrik Ola Oscar Johan Jesper Teodor og Elias er ok. Resten er jeg ikke glad i.
Vannmann35 Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Johan, Jesper og Teodor kunne jeg vurdert selv :-)
(Oktober) Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Elias, Jesper og Adam på topp 3. Fredrik kom såvidt ikke med!
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 De aller fleste: grøss&gru. Fine: Ola, Oskar (med k), Johan OK: Elias (dog poppis), Fredrik, Teodor
erteposen + 4 Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Liker: Adam Johan Selmer. Min favoritt. Ola Greie nok: Oskar, Elias, Fredrik. Max Liker ikke resten.
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Adam :-) Max :-/ Harrison :-( Samuel :-\ Johan :-) Jasper :-( Jesper :-( Selmer :-/ Ola :-) Oscar :-) Elias :-I Fredrik :-I Joel :-I Teodor :-) Juel :-\
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 Disse er kjempefine: Teodor (min favoritt her) Oscar (favoritt nummer to) Adam Samuel Jasper Disse er helt OK: Max (Pepsi?) Johan (liker det ikke som Joo-an) Selmer (litt feminint, kanskje.. tenker veldig på Selma Jesper (veikt) Ola (synes det er lite pent med bred L) Elias (drittlei) Fredrik (drittlei) Disse er ikke fine: Juel Joel
M ♥ ♂-2010 Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 Max, Samuel, Johan, Jesper, Selmer, Ola, Oskar og Teodor er navn jeg kunne brukt på egne barn. Flotte, nydelige navn alle sammen! Harrison på norsk blir jo bare fælt synes jeg... Jasper er spesielt, egentlig litt kult da..! Elias og Fredrik er jeg møkklei. Joel har jeg dumme assosiasjoner til, og Juel liker jeg ikke.. :-)
Azora Skrevet 28. mai 2009 #15 Skrevet 28. mai 2009 Helt greie navn: Adam Johan Selmer Ola Oskar Elias Teodor Fredrik Stilige: Joel Samuel Ikke min greie: Max, Harrison, Jasper, Jesper, Juel
Miranda har født :-) Skrevet 29. mai 2009 #17 Skrevet 29. mai 2009 Adam - Pent :-) Max - Tøft, men syns Maximilian er penest :-) Max blir jo et kallenavn- Harrison - Liker ikke. Samuel - Ok Johan - Liker ikke. Jasper - Liker ikke. Jesper - Pent :-) Selmer - Liker ikke. Ola - Liker ikke. Oscar - Ok Elias - Nydelig! Fredrik - Pent, men litt oppbrukt. Jo el - Ok Teodor - Vakkert! Ville skrevet Theodor. Juel - Ok Av disse er Adam, Max, Elias, Fredrik og Theodor favorittene mine :-)
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #18 Skrevet 29. mai 2009 Adam: kjedelig Max: ikke når det står alene Harrison: harry Samuel: nei! Johan: liker dette Jasper: nei Jesper: fint Selmer: Nei! Ola: kjedelig Oscar: bedre når det skrives Oskar, men oppbrukt Elias: Fint Fredrik: Nei Jo el: liker det Teodor: ja Juel: nei Johan blir min favoritt blandt disse
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #19 Skrevet 30. mai 2009 Adam - fint og enkelt Max - ikke så glad i det. Synes det klinger mest som et kallenavn eller dyrenavn Harrison - det er da et etternavn!? Samuel - nydelig! tenker på å bruke det selv, men det er ett eller annet som gjør at jeg blir litt usikker, uten at jeg klarer å sette fingeren på det Johan - helt greit, men litt kjedelig Jasper - kan gå an med engelsk uttale, men i Norge synes jeg ikke det blir så fint Jesper - mye bedre enn Jasper hvertfall:-) Men litt mye Kardemommeby-assosiasjoner for min del. Selmer - nei, det klang ikke så fint i mine ører Ola - koselig og enkelt navn Oscar - fint, selv om det ikke er av mine favoritter Elias - greit nok, men ingen stor fan Fredrik - fint og tidløst navn Joel - ikke så glad i det Teodor - jeg assosierer det kun med hunden til ei venninne... Helt ok. Juel - nei, det falt ikke i smak Likte nok aller best Adam, Samuel, Ola og Fredrik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå