Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvet ikke om det blir rett å spørre om dette her.Men hvordan er det med 4 barn? Jeg har 3 barn fra før i alderen 2-6 år og ønsker meg veldig et barn til. Har hatt 2 SA etter at jeg fikk det 3 barnet og har etter dette følt veldig på at jeg vil ha et barn til. Så nå lurer jeg på om noen kan si litt om hvordan det er med 4 barn? Er overgangen fra 3 til 4 barn stor? Og hvordan var/er det å gå graivd fjerde gangen? Mannen min er litt bekymret for at jeg skal bli dårlig i svangskapet, dvs. kvalm og i generelt dårlig form. Jeg har ikke vært plaget av noe under de 3 andre svangerskapene. Fødslene mine har vart i underkant av 2 timer hver gang. Hvordan er fødsel nummer fire i forhold til de andre? Mang spm ang det å bli en familie på 6 istede for 5. Håper noen kan dele sin erfaring med meg=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140172423-barn-nummer-4/
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 28. mai 2009 #2 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei du Nå ventr vi nummer fem da, men har også vært gravid med nummer fire sier seg vel selv.. Uansett syntes jeg ikke det var så stor overgang. Hadde et fint svangerskap, ikke så ulikt de andre tre. Fødselen var den beste av alle fire.. Etter fødselen var jeg i en periode meget sliten, mange å ta hensyn til, men slik er det uansett om du har en eller tre etter min erfaring. Når rutinene sitter er resten greit. Det jeg setter minst pris på, er å pakke til ferier. Hihi. Mareritt å huske alt til alle.. Heldigvis har vi stor bil, så da er det god plass.. Andre kan synes vi er mange å ha på besøk. Når vi kommer, er det som å ha to familier der, men så følger det mye liv og ekstra glede med oss også.. Aldri kjedelig. Mine har litt aldersforskjell og har litt forskjellige behov. Er stort sett ikke noe problem, men å se fotballkamper med eldste som slutter halv ti er ikke alltid så lett når lillemor vil sove syv. Men så har vi barnevakt en time eller to om vi må ut et ærend. Fordelen med mange barn er at de yngste får mye ekstra fra de store. Alltid noen som har tid eller leker med dem. De lærer å dele og hjelpe til hjemme. Vi har alltid mye liv hjemme og mange i huset, noe vi trives med. Men liv er det jammen med tre stykker også Synes overgangen fra to til tre var større enn fra tre til fire.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140172423-barn-nummer-4/#findComment-140173174
Hvitkløver2020 Skrevet 28. mai 2009 #3 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei=) Jeg er enig med "tre gutter en jente og spire", overgangen var større fra to til tre enn fra tre til fire! -Jeg har selv to gutter, men mannen min har en av hver fra før som bor hos oss annenhver uke! Det å få dem på skolen i tide med en liten baby var mere pes enn å få alle avgårde til barnehage og skoler nå=) (jeg ønsker meg flere barn,jeg...) Morro med masse liv og mange barn:) Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140172423-barn-nummer-4/#findComment-140173295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå