2Gull09♥11!! Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Heisann! Har vært i skikkelig rar form ikveld og blir litt bekymra... Er lei av å føle seg dradd mellom følelsen av å være en total hypokonder og frykten av å ikkje ta signala seriøst og at noko kunne skjedd med lillfrøken... Er ikkje bekymra for meg, men ka om d e noko med ho ?? Satt heime med sambo, vart først ekkel i augene, som om eg hadde sett for lenge på sola eller lys, litt etter kjente eg en forferdelig følelse i begge armane, som om dei var nummne/sovna (ris i dei), det samme på leppene... Litt etter kjennte eg det samme inni munnen, under tunga... Så avslutta det med at eg kjente murring (ikkje hodeverk) i hodet og en ekkel slags feberfantasifølelse i kroppen... Veeeldig rart og ekkelt..!! Har ikkje spesiellt lyst å ringe opp på sjk,huset, men veit ikkje ka man skal oversjå og ka ein burde bekymre seg for... E i veke 40 idag, MT idag ULT på fredag... Det har gitt seg litt no, men fortsatt ikkje bra form... Sorry, vart langt og rotete... Tuuusen takk for alle som gidd å lese og evt komme med innspill....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå