Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hei, jeg fikk beskjed om å ta en 10 dagers kur PROVERA før jeg begynte på pergo på dag 5 i blødningen.. Men når jeg skulle ta pille nr 10 nå, så er det jo tomt ?!?!? Har det mye og si at jeg ikke får tatt den siste gangen ?
ida87_thea_andrine Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 nei, det tror jeg ikke har noe å si.... jeg tok ikke så mange tab når jeg skulle begynne på pergo...... og jeg fikk tr, tror jeg bare tok 5 provera tab.... Men du kan jo ringe til gyn imorgen og si i fra....
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 gikd u på pergo ? evt, hvordan gikk det, måtte du ha mange kurer fint navn du har forresten, heter jeg også er også født i 87
monca*84*j12 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Heia.. Jeg går på provera... hele tiden egentlig... Uansett.. Det er ingen fare med at du mangler en tabl. i kuren i fht det gyn sa.. Vent et par dager så kommer nok mensen skal du se.. no worries..
ida87_thea_andrine Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 oj!! så kult da=)=) hehe=) jeg tok pergo fra dag 4 til dag 8 dobbel kur og jeg ble gravid på første forsøk(mistet i uke 12) og nå så gikk jeg på pergo, men ble ikke gravid. Er i pause mnd nå da og jeg fikk positiv el test på Mandag så dette blir spennende=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå