LiLu:) Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har veldig ustabil syklus, men for ca en uke siden var det kommet noe som var bortimot rosa på truseinnlegget (håper det var festeblødning). Er det for tidlig å teste nå da?
Adnil73 Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Vanskelig å si da hvor mange dager skiller de ulike syklusene. Tror jeg ville tatt utgangspunkt i den lengste og vurdert utfra den når jeg ville teste. Dette er fornuften som snakker men jeg vet at at jeg hadde testet hvis jeg var deg, m at en negativ test ikke ville slått beina under meg før tr kom. Ikke så veldig bra svar kanskje, men lykke til uansett hva du bestemmer deg for.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Om det er en uke siden du fikk forhåpentligvis festeblødning, så ville jeg ha ventet en uke til.... Har du noen andre symtomer? Lykke til iallefall
LiLu:) Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Nei, ingen andre symptomer. Men før har jeg jo hatt masse symptomer og ikke vært gravid så... Testet selvfølgelig imårrest og den var blendahvit, men jeg vet jo ikke om jeg har hatt eggløsning denne syklusen en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå