Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg klarer ikke brødmat o.l. til frokost (er egentlig dårlig på frokost generelt) så har begynt med smoothie av frossen frukt og biola, juice eller yoghurt. Men skulle jo gjerne hatt litt mer kalorier og næring i det, noen gode tips? Evt tips til sunne greier jeg kan putte oppi? Har fått tips om 1ss olivenolje oppi, men har ikke turt enda=P
Sol Skippertaksdronning Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 du kan kjøre en liten kvast brokkoli oppi, det er jo sunt:)
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Det finnes oppskrifter med avocado, og det er jo tettpakket av næringstoffer og kalorier :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 solsikkekjerner eller nøtter er jo fulle av fett og blir knust ganske bra oppi der:)
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Finmal nøtter, evt kan du jo ha oppi litt havregryn, havrekli, "grov" cornflakes el. Du kan også slenge oppi noen skjeer med proteinpulver el. fra helsekosten.
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Takk for masse gode tips=) Avocado var ikke så dumt, det er jo sunt fett samtidig som jeg får i meg litt kalorier på morgenen=)
Himmel og hav Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 For mere vitaminer kan du ha oppi en skvett Sanasol, ellers så er det mye sunt fett i mandler, om du ikke liker biter i smoothien så finmal dem først. Banan inneholder mer kalorier enn mer vannrike frukter og gir en fin konsistens. Ellers så ville jeg valgt en mer smaksnøytral olje hvis jeg skulle hatt det oppi smoothie som f. eks solsikkeolje.
litakine og Theodor Skrevet 27. mai 2009 #10 Skrevet 27. mai 2009 havregryn eller linfrø bruker jeg....
WildPrincess Skrevet 27. mai 2009 #11 Skrevet 27. mai 2009 Protein pulver fungerer også fint vis du vil ha mer næring. Mange forskjellige varrianter alt utifra hvor mye proteiner og karbohydrater du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå