2flottebarn;) Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hvordan var stedet, kan det anbefales? Ev noen gode tips til aktiviteter, restauranter, hotell å bo på? Trenger ikke noe fancy, reiser med barn på 6 mnd og 2 1/2.
Mammarama=) Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har ikke vært akkuratt på Agia Marina.. Men på Platanias og agia ligger mellom platanias og Chania..Er en litt øde plass, men sikkert greit når en reiser med barn...Men hadde kanskje skjekket ut om det var noe på Platanias heller.Da det sikkert er mer muligheter for å finne på ting uten å måtte ta buss eller taxi..
Lykkelig g~g~j Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 har vært der og syntes plassen er fin men kanskje for litt eldre barn! Da er d rolig og koslig men med vogn og små barn ville jeg nok valgt et annet sted! Tips er å velge steder som man kan gå og slippe buss eller taxi for å nå sentrum eller strand!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 var på platanias 2-16 mai.. masse små barns familier og andre gravide der
*SmurfeMamma* Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 vi skal til agia marina i sommer:) reiser 27.juni!! gleder meg! et vennepar har vært der med sine barn , og de skal ned igjen nå i sommer....
Snuttemor Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Hei Vi var i Agia Marina for et par år tilbake. Bodde på et hotell som het Cambos Village og det var veldig nære stranda. For ungene sin del som da var 2 og 4 år var det litt lite aktiviteter, men hotellet hadde eget barnebasseng og noe leker. Det var en strandbar rett nedenfor hotellet som hadde noen lekeapparater så de klarte seg greit. Stille og rolig sted og veldig strand. Det er mer trøkk i Platanias, men det tar kun 10-15 min å gå så vi spiste stort sett middag her eller tok bussen til Chania som også var en fin by.
Snuttemor Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 ....stille og rolig sted, men en fin strand var det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå