Vitamin Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hei. Hvordan går det med dere jenter? Jeg er på uke 9 og er hele tiden sulten. Etter maten, ca. 1 time, er jeg sulten igjen. Det begynner å bli sliten at jeg må stå opp midt på natten for å spise. Kunne ikke sove med skrup sulten mage. Noen av dere har det samme? Forresten noen forslag til pålegg til brød?
edition Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Oi, hehe. Har dessverre ikke det samme, men MÅ spise etter et visst antall timer, eller så blir jeg dårlig.. Men mat som er mettende, blir du like sulten av det?
b77h Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Mitt forslag til pålegg til brød er å skrape ut en halv avokado og smøre på to stykker brød + maldon salt og nykvernet pepper. nam, nam og veldig næringsrikt
Juni prinsesse Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Snublet over innlegget ditt tilfeldigvis. Og tenkte bare jeg skulle nevne for deg at jeg hadde det akkurat likt i starten. Hadde 6 skiver med meg på jobb, og i tillegg spiste jeg lunsj i kantinen. Måtte ha matpakke med meg overalt, og ikke snakk om at det skulle være sjokolade eller noe - nei takk - grovbrød med leverpostei!! Gikk opp 7 kg de første månedene. Så gikk det plutselig over, ca uke 12-14 en gang. Har spist normalt og vanlig siden. Litt mer jevnlig enn vanlig, men helt normalt. Og vil fremdeles heller ha skive med brunost enn sjokolade. Har lagt på meg 0,5 kg siden desember... )
NurseShark Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Ja, jeg er også konstant sulten. Jeg må putte noe i munnen kontinuerlig. Og desverre er det ikke kun grovbrød på meg. Jeg er heldigvis tynn fra før og aldri tideligere vært noe spesielt sjokolade/kjeks fan. Men det er jeg tydeligvis blitt nå. Mye frukt og da. Folk sier at man må passe litt på og at man ikke skal spise for 2, men det er jo umulig når man er uthulet av sult. Så det blir frokost, lunch og middag som er sunt og vanlig- sammen med en del småspising av knekkebrød, kjeks og små biter sjokolade gjennom dagen. er nå 10+5 og gått opp 2,2 kg fra start og magen synes allerede...Men om det er mest kjeks er ikk egodt å si he he. Håper dette går over snart, så jeg ikk egår opp mer en jeg skal. Må vel bevege seg desto mer kanskje..
chickenlucy Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Jeg er rundt samme tiden som deg og såvidt litt lenger, og jeg er ALLTID sulten! Jeg har faktisk måtte dra hjem tidlig fra studiet mitt for å spise...(Jeg har over 1 time med reise!) Det som er lurt er å alltid ha friske, saftige epler eller pærer i huset så du kan ta med deg et til senga og gnafse på om du ikke får sove. Det syns jeg hjelper da=) Jeg syns spesielt syltetøy er godt som pålegg, siden det ikke er så kvalmende og lukter ikke noe særlig. Brunost er også godt noen ganger, og salt kjøtt. Men det er det jeg syns da=) er jo forskjellig på alle. Håper det har hjulpet noe da=) Lykke til!
Miranda01 Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Hei:) Jeg er uke 7 nå og jeg er konstant sulten! Blir veldig fort mett, men veldig fort sulten igjen også. Så har jeg veldig mange rare matlyster. Finner jeg noe jeg vil spise, så må jeg ha det uansett! Drikker mye brus og saft, og blir skikkelig lei meg hvis jeg må drikke vann, noe som er rart siden jeg nesten bare drakk vann før.
Tweak Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Jepp, fra å være kvalm i forrige uke så er jeg nå skrubbsulten! Merket det på vei hjem fra jobb torsdag... Jeg var sulten, så jeg kjøpte meg en varm fiskekake for å utsette sultkrisen til middagen var ferdig. Spiste den, men klarte ikke hele for det ble for mye (store fiskekaker :-) 10 min senere satt jeg på båten på vei hjem og var SKRUBBSULTEN! Skulle ikke tro at jeg kastet siste fiskekakebiten fordi jeg var mett så kort tid før... I går grillet vi og spiste masse kake i forbindelse med samboeren min sin bursdag, og da alle var mett så begynte jeg å bli sulten igjen. Grillet noen marshmallows sammen med ungene på grillkullene og det var herlig godt! Står i fare for å bli matvrak! Det er bare ett problem: det er ingenting som kommer ut igjen... Fordøyelsen har stoppet helt opp! Så nå har jeg begynt å ta laktulose for å få litt bevegelse i sakene. jeg kan jo ikke putte inn og putte inn i evigheter heller, noe må jo til slutt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå