alse Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Etter snart et års prøving har jeg bestemt meg for å prøve el-testing. Har trodd jeg har god kontroll på når jeg har el pga stabil syklus og tydelige el-smerter, men i frustrasjonen over å aldri lykkes vil jeg prøve likevel. Jeg har kjøpt billig-strimler på nettet, og lest og forstått bruksanvisningen (tror jeg, da). Jeg er likevel interessert i andres erfaringer og råd knyttet til el-testing.
Tingeling27 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 hei jeg kan anbefale el testing men jeg vil anbefale at du kjøper cb digital el tester...da slipper du og stå og tolke om streken er sterkere eller lik kontrollstreken...de kan være veldig vanskelige og tyde...syns jeg iallefall... du kan bestille disse på denne linken: http://www.billigetester.no/ på de digitale testene får du ett klart svar el eller ikke el:)
2010 Mammaen Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har fulgt "oppskriften" som kom med testene og jeg har testet på ettermiddagen. Fant EL ved første forsøk, så jeg var heldig. Synes det fungerte enkelt og greit når man vet når man skal begynne å teste (for ikke å svi av altfor mange tester). Jeg bruker også libresse menstruasjonskalender for å registrere syklus, der man får frem både forventet EL og mens i forhold til siste sykluslengde. Jeg tester da 2-3 dager før forventet EL. Det er et kjempebra hjelpemiddel hvis syklusen din er stabil :-) Lykke til!
Smurfelykke Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Har samme erfaring som Tingeling27. Man får de digitale testene på billige-tester.no for 200kr.! De koster ca.350kr på apoteket, så du sparer masse på å kjøpe på nett. ;o)
JKM09 Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Har hatt god erfaring med strimmeltest jeg... men har desverre hatt litt uregelmessige sykluser, så jeg fant EL bare en gang. Men da satt lillegutten jammita også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå