huldra1982 Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 For det første: hvor lenge ut i svangerskapet bør man vente før man kjøper amme-bh? Noen som har erfaringer?? Synes ikke puppene mine har blitt merkbart større enda jeg, de kjennes bare annerledes ut. Er i uke 32 nå. Noen som vet om det er stor sjanse for at puppene vokser mye etter dette?? For det andre: hvor finner man amme-bh for oss som er store?? Jeg har ikke store pupper (B nå), men er grov over ryggen (90-95 cm)... hjelp!! Blir ganske stresset av at jeg ikke finner noen som passer!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg er ikke like langt på vei som deg, men har samme "problemet": Små pupper som ikke har vokst noe - og bred over ryggen jeg også. Tenker at jeg kjøper amme-bh som i cupen passer meg og så bruker slike forlengere bak på, det gjør jeg alt nå også egentlig. De forlengerne får du kjøpt nesten hvor som helst; Lindex, sparkjøp osv
LHHR Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har store bryster (dd85/90). Kjøpte ammebh i den str. Brystene vokste ikke så veldig mye under svangerskapet. Men etter fødselen når ammingen skulle igang var det som 2 ballonger. Heldigvis hadde jeg kjøpt en med større cup. Trengte ikke str. rundt ryggen. Min erfaring er derfor kjøp en cup str. enn du vanligvis bruker. Hvis du ikke legger så veldig på deg under svangerskapet trenger du ikke å kjøpe noe som er større over ryggen enn du vanligvis bruker. Kjøpte mine ammebh`er på Lindex. Men tror de selger både på H&M og kapp Ahl. Og selvsagt i mamma butikker, men de blir fort litt dyre. Men man burde kanskje spandere noen pene ammebh-er,da de jo ofte synes litt når man ammer her og der, dessuten ligger man jo med dem om natten, gjorde ivertfall jeg. Er litt deilig og føle seg litt vel etter en fødsel.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Jeg kjøpte ammebh når jeg var rundt 20 uker på vei, er 36 uker nå og dem passer enda bra. Er andregangs og det er ikke så lenge siden sist gang jeg fødte, men jeg ville kjøpt litt større enn jeg bruker hvis du er førstegangs, for når melken kommer i brystene blir dem betydelig mye større.
dodo Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Har samme problem. Jeg kan anbefale www.figleaves.co.uk. De har et godt utvalg i store størrelser, meget god kundeservice + rimelig og rask levering (kun £3). De har også god ordning for retur/refusjon hvis noe ikke skulle passe. Bestiller alle mine BH'er derfra.
huldra1982 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2009 Dette var jo en bra nettside Tilkommer ikke toll når du handler på dette nettstedet da? Hvordan leverer de varene, med bud eller via posten?
dodo Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Joda, toll og sånn kommer i tillegg på beløp over kr.200. Velger man den billigste frakten (£3) sendes det som vanlig post. Man kan også velge FedEx (£20 eller noe). Da leveres pakken på døra.
bamaly Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har ogsaa problem med aa finne en BH som passer. Jeg har gaatt opp to storrelser allerede, fra 85 e-f til h! Er i uker 34 naa og er redd for at jeg skal opp enda en storrelse. Har ikke gaatt opp saa mange kg da, opp 6 naa. Det er haaplost.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Anbefaler www.underverker.no Knallside, jeg er ihvertfall kjempefornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 Triumph sine ammebher er veldig gode, jeg har str 95 E
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 http://barneshoppen.no/ http://www.ammebutikken.no/ (Ammehjelpens nettbutikk) Begge fører Bravado amme-BHer. Tror den største en kan handle hos Barneshoppen er 135H, og ellers går de fleste modellene til 105G. Barneshoppen har også Bravado amme-singleter. Ellers er Figleaves (som nevnt lengre opp) og Motherhood (http://www.motherhood.com/maternity/plus-size-maternity-bras.asp) utenlandske nettsider med store størrelser.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #13 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har tenkt meg innom butikken Lalina i Oslo. Har sett paa nettet at de har alle mulige storrelser. Opp til K eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå