Gå til innhold

Var på ultralyd i dag, ooooog:

L prøver igjen har blitt mamma

Anbefalte innlegg

Hjertet slår!!!!!!!! Var helt fantastisk å få den bekreftelsen at noe stemmer for en gangs skyld! Ut fra ultralyd er jeg ca 6-7 uker på vei, noe som kan stemme pga min uregelmessige og lange syklus:) Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste! Neste ultralyd er om to uker, og det er såååååå lenge til! Skal se om jeg får overtalt legene til å gi meg ultralyd en gang i uken den neste måneden. Har jo gått galt tidlig de andre gangene, så føler meg fremdeles litt utrygg. Men har aldri hatt så sterke symptomer før, "jubler" for hver morgen jeg må kaste opp (litt syk tankegang), og begynner å tro at det er sånn det føles når den "sitter" ordentlig:)

Hvordan går det med dere andre gravide medsøstre?

Fortsetter under...

Gratuleeerer!!!!!!! Ååååh, er det ikke rart hvor fantastisk vakkert et så bittebittelite hjerte som slår kan være?? :D Vidunderlig! :)))

Her går det brillebra! Er 19 fullgåtte uker nå og klapper masse på fine store magen ( Er andregangs,- så magen er diiiger allerede ;P )

Tenk,en uke til så er jeg halvveis :D Nå er det vår tur :)

Gratulerer! Det er sååå gode nyheter! Veldig mange graviditeter her inne om dagen, og det går så bra også, med hjerteslag og alle ting :)

Lykke til videre, nå skal det gå bra hele veien frem!

Skal på ul om 8 dager jeg.... skjelve....5+1 i dag. Null kvalme, så jeg håper jeg får litt av den jeg også.. når kom det hos deg?

Gratulerer:) Så utrolig kjekt å få se hjertet!

Jeg var på ultralyd på onsdag (en "gammel" time jeg hadde fra før jeg var gravid). Men jeg var bare 5+3, så vi kunne ikke se noe hjerteaktivitet. Det var nok litt for tidlig. Men hun på sykehuset foreslo at jeg skulle komme tilbake om 4 (!!) uker selv om jeg har påvist at jeg muligens har koaguleringsyndrom som lager blodpropper (går på blodfortynnende). Fikk kranglet meg til en time på onsdag:o

Men hcg hadde steget godt i helgen, så håper alt står bra til!!!

Sjønner godt hva du mener med at du er glad for at du kaster opp. Jeg har altfor lite symptomer! Litt ømme bryster, men ikke slik som med min datter. Badet t.o.m. i sjøen forrige helg og tenkte at jeg da ville kjenne det i brystene, men det uteble. Kastet opp en kveld, men det var etter to middager med noen timers mellomrom (var på tur med jobben til min mann). Våkner hver morgen og ønsker at jeg skal være kvalm!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...