Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Lurer på om noen kansje er i samme situasjon??? Vi har to nydelige barn fra før og vurderer nr 3,vi bruker ikke noe beskyttelse nå...Mensen er uteblitt på dag 6 i dag så er evt ikke veldig langt på vei...er så trøtt å sliten hele tiden og det var jeg sist å....er jeg kansje gravid??Noen som også hvet hvor lenge man har melk etter endt amming?jeg har nemlig noe ennå,men kan jo evt å være for at jeg kansje er gravid? Er jo 1,5år siden jeg sluttet å amme sist.
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Ok, dette burde du vite du som har vært gjennom dette før :-)) Ta en test... 6 dager over er jo mye, så test burde slå ut nå. Er forresten i samme situasjon Har to og nr tre er dyyypt ønsket..
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 Ja sant det men like usikker hver gang,de to tidligere gangene så var det vidt forskjellig...men tenkte å kjøpe test i morra....SMILER!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå