☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Heisan;-) hvordan går det med deg?...du begynner jo faktisk å nærme deg termin;-) på meg blir det planlagt ks 18.aug, så det er 2 uker kortere enn termin!
birma og tredjemann Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Hei hei! Kjekt å høre fra deg. Fortsatt to måneder igjen til termin, så det er jo en stund ennå men går riktig vei :-) Magen har i hvertfall begynt å bli godt synlig nå, selv om folk mener at jeg har for liten mage... Kjenner masse sparking for tiden :-) Det er kjekt, selv om jeg av og til kunne ønske at hun var litt roligere om natten. Formen er veldig bra bortsett fra at jeg sover dårlig og har endel halsbrann. Du har fått avtale om keisersnitt altså? Det var pga noen mageproblemer du hadde stemmer ikke det? Litt morsomt å vite akkurat dato for når nummer to kommer. Jeg tror jo at jeg skal få før termin denne gangen og siden jeg fikk det sist, men det er jo litt skummelt å innstille seg for mye på det. Plutselig ender jeg opp med å bli satt i gang etter at du har fått gutten din :-) Hvordan er formen din forresten?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 hei igjen;-) 2 mnd går fort da;-) det er vel sannsynlig at du føder tidligere denne gangen også, ja, men man vet jo aldri! ks er pga magen og div komplikasjoner som kan oppstå under/etter fødsel...sprøtt å tenke på at jeg allerede vet bursdagen hans;-) sover dårlig pga halsbrann og vondt i bekkenet innimellom...har jobbet 50 % noen uker nå, og går over til 100% sykmelding fra uka av...har mye vonde kynnere og hodepine, og sliter på jobb i bhg;-( så nå skal jeg ta det med ro, og ha overskudd til temperamentet til datteren vår!! er jo bare halvannen uke ca til jeg kommer inn hit, så da snakkes vi;-)) ...og så får vi se hvem som føder først;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå