Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg slutta med p-sprøyte for 1 og eit halvt år sida og har ikkje fått menstrasjon enda. er det noken som har hatt same problemet? og kansje evt har eit tips på korleis eg kan prøve å få menstrasjonen tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå te lege. Så lenge e ikkje normalt og du trenge nok litt hjelp te å få i gang systemet igjen. Med mindre du e blitt gravid da..

Skrevet

P-sprøyta kan visst sitte i kroppen i opptil 18 mnd har jeg hørt..

Men det kan nok ikke skade å lufte det for legen :)

Skrevet

eg har våre til legen. men ho tok berre noken blodprøve, og meir hjelp var det ikkje å få!!! er lei no av å vente på mensen, når vi har venta så lenge på å prøve å få barn!!!!!

Skrevet

Når eg gjekk på sprøyta så fekk eg (min variant av) regelmessig mens tebake ein måned etter eg sko ha tatt...så 4 mndr fra siste sprøyte..!

Skrevet

Hæ?? Så lenge??

Hm...hu tok vel prøver for å se om siste "dose" fremdeles e aktiv da..

Har du fått svar på prøvene???

Syns nå du burde fått noe mer hjelp....

Eg seie det igjen..neste gang eg ska på prev så blir det p-ring...!! Ska ikkje putta alt det hormoner i kroppen min mere!!!

Skrevet

Mitt råd er å gå til lege igjen. Si dere prøver å få barn og det er jo umulig uten mens og el.

Dårlig at legen ikke gjorde noe annet enn å ta en prøve. Kunne jo henvist deg til gyn feks og ikke minst fortelle deg hva som er vanlig å gjøre når mensen ikke dukker opp igjen. Er jo veldig lenge siden du burde hatt mensen selv om du har gått på sprøyte. Har lest at det er vanlig å kontakte lege dersom mensen ikke har dukket opp ca et halvt år etter p-pille slutt.

Har selv ikke fått igjen mensen etter fødsel i sept 07 og har nå fått provera og pergo. Vet hvor frustrerende det er å prøve å bli gravid uten el.

Masse lykke til:)

Skrevet

hei dere!:))

for en dustete lege som ikke kunne hjelpe deg mer enn som så!!:((

mener å ha lest at noen har fått tabletter for å sette igang mens el..?

eller er jeg helt på jordet da?er det bare eggløsnings tabletter en kan få??håper du får orden på systemet annka!!;);)

Skrevet

ja det er snart 1 år og 6 måna sida eg slutta med sprøyta.... kva legen tok blodprøve for veit eg ikkje. men skal få svar på prøvene 15 juni. har sagt til legen at vi prøva å få unge. men ho virka likgyldig. sa at mensen kom sikkert snart tilbake.. eg veit ikkje!!!!! synst eigentlig at det er for eit enkelt svar, å gi til noken!!!! begynne no å lure på om det er noke gale, sida det er så lenge sida sist... !

Skrevet

Hei. jeg brukte p-piller og fikk ikke igjen mensen.

bestilte meg time hos en akupuntør og satte en del nåler. 14 dager etter kom mensen. 10 mnd etter var jeg gravid. her sitter jeg nå i uke 26. og venter en liten gutt i førsten av september...

Lykke til det går til slutt...

men ett annet godt råd, ikke heng her inne så mye, glem at dere prøver å bli gravid, selv om alle rundt dere blir det. det er nok derfor det har tatt litt tid her, så fort jeg hadde gitt opp ble jeg gravid. fant det ut 8 uker på vei. da hadde 3 av minne venniner født. og vi som skulle gå gravide og i permisjon sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...