Gå til innhold

Skravletråd for oss uten ikm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke peiling på når tr skal komme..mistet i SA 12 mai.Var da 6+1.Å bruke det som 1 syklus dag funker jo ikke for da burde jeg hatt EL for 2 dager siden..og det har jeg ikke hatt...

Esj...er så frustrerende alstå:( Håper EL er underveis..

Er det flere i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist syklus fikk jeg mens på dag 54... Det er den korteste hittil, men fremdeles ingen el..

Nå er jeg på dag 31 i denne og har ikke hatt el nå heller regner jeg med..

Når mensen kommer tilbake skal jeg ta trippel pergo, og håper det gjør susen!!

Men aner ikke når eller hvor ;)

Dette er siste sjans før vi nok må i IVF kø...

Skrevet

Heia... Jeg hiiiver meg på denne tråden.. Lurt! Har savnet og ikke høre til noen ikm tråd..

mannaen: Kjempe synd du mistet... Håper det blir din tur igjen snart!!!

Her er jeg på 10'ende uken uten mensen... Jeg var hos gyn forige uke og ble satt på provera kur.. I første omgang skulle jeg ta provera i 6dager for og få i gang mensen igjen.. Det er to dager siden, og ingen mensen i sikte så langt! Kommer den ikke innen helgen trur jeg at det blir og brenne av en test til... Jeg fikk invendig ul, og hun sa at det så ut som mensen kom straks.. Men rett før mens og tidlig graviditet, er ikke det ganske likt og vanskelig og skille? bare lurer.. Gyn mente at jeg ikke hadde el at all.. Pergo til høsten når syklusene er litt mer stabile...

Skrevet

Hmmm, jeg fikk mensen på dag 3 eller 4 etter provera kur..

Jeg skal ikke til gyn før i august :(

Såå lenge til!!!

Skrevet

Ok... Jeg har gått på provera tidligere og da har jeg begynt og blø mens jeg gikk på pillen... Men det kan så klart være annerledes denne gangen..

Jeg fikk også beskjed om at jeg sku tilbake i Aug. men pga ferie avvikling måtte jeg regne med enda lengre vente tid.. Så si oktober da... DET er lenge det, bare for og få pergo liksom.. Kunne jeg ikke bare fått resept på pergo og startet på den når syklusen var som den skulle.. *sukk*

Godt jeg har mye og glede meg over om dagen ellers...=)

Skrevet

Å så kjipt!!

Min hadde ikke noe ledig før i august, og har ferie de to første ukene.. Utrolig nok fikk jeg likevel time rett etter ferien dems!

Helt vilt..

Men sånn hadde jeg det også første gangen jeg ventet på pergo - bestilte time i mai og fikk i oktober!!

Du har gått på provera før du ja.. Men da var det jo litt kluss fra før av, kanskje derfor?

Det kommer sikkert i orden snart :)

Skrevet

Jeg har jo ventet på den timen nå i nesten 4 mnd.. så vente mer.. så vet VELDIG godt hvor kjipt det er.. Jeg går til en sånn spesialist i det offentlige.. Men siden hun driver privat praksis er hun bare på sykehuset en gang i uken.. Så det kan ta tid!!!

masse kluss.. hehe... Jeg venter i tolmodighet og nyyyter hver dag uten mensen!!!

spesialisten sa at det ville ta et par mnd, så burde syklusene mine være bedre.. (skal gå 13dager av og 12dager på provera...)

=)

Skrevet

ÅÅÅ, ja det er kjedelig..

Jeg gikk privat jeg.. Hadde jeg skulle ventet på det offentlige så hadde jeg ventet enda... Jeg skulle hatt time på Ahus 6 mai!!

Så jeg er jammen glad jeg gikk privat, selvom det betyr at jeg må betale de 300,- pr gang av egen lomme.

Bra at det ikke skal ta lenger tid da :)

Skrevet

jupp... Men men

er på Ahus jeg og... Og det var ikke myye billigere i grunn.. Riktignok inkludert blodprøver kostet det 280...

Eneste grunnen til at jeg valgte og vente på timen i det offentlige var fordi jeg fikk høre at jeg var heldig som kom til Lundgren (spesialist...)

Skrevet

Aha :)

Er strålende fornøyd med min gyn også..

Lurer på hva som skjer i august, det avhenger jo VELDIG av den nye prøven til mannen min.. Han må levere en ny i juli stakkars..

Men tror nok at det da blir strake veien inn i kø til IVF..

Skrevet

dytter denne litt:)

Jeg hadde positiv EL test for en uke siden,så syklusen er nok noelunde i rute etter SAen.

Hvordan går det med dere?

monca:Har du fått tr eller venter du enda?

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...