Gå til innhold

jente på 11 adhd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har vært aktiv fra ho ble født,pratet ustanselig og alltid krevd full oppmerksomhet,ofte har hun fått mye negativ oppmerksomhet fordi hun plager folk og sier mye frekke ting til andre voksne,har derfor mistet mye av d sosiale fordi jeg kviet meg for å ta henne med bort.Hun har fra barnehagen og opp til nå hatt mange å leke med fordi hun fant på masse rare ting,og det var da greit for de andre at hun bestemte og styrte leken men nå har hun mistet vennene en etter en,hun er mye ensom,sint,frustrert,og det er mye sinne her hjemme.Hun blir fort utolmodig m lekser og det ender daglig med smell i dører etc hvis hun ikke forstår ting med en gang.D virker som hun ikke tåler sukker da blir hun mer hyper så jeg prøver å nekte henne dette endel men hun har et fryktelig sug etter søtsaker så det blirr mye konflikter med dette også.Ellers har hun fått mindre og mindre selvtilli og sier alltid a hun er stygg og dum,selv om jeg prøver så godt jeg kan og rose henne.Hverdagen er en berg og dalbane,blir så slien av dette,lurer fakisk på om hun lider av adhd?hvem kan jeg kontakte evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be legen henvise henne til BUP. Det trenger jo ikke være ADHD eller en annen diagnose, men det er jo tydelig at jenta sliter med noe. Kan være greit å få kartlagt hva det er uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...