Gå til innhold

Drømme 7 pp :):) Her er jeg:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder oss til en tråd der vi kan prate litt, hvis det er greit for deg?:)

Er veldig koseli å snakke med deg:)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gåår så greit..hehe.. Kanskje eg klare å få arbeidsdagene dine te å gå litt fortere :P Hehe..

Nei altså, eg skreiv jo at eg og ein kompis hadde planer om familie...uten å noen gang være sammen da!! Hehe...En har ingen garantier uansett kor glad en e i noen og kor mye en evt ønske å vær med den personen. Plutselig blir du gravid og suuuuperforelska i han igjen! Hehe..det vet en aldri... som om eg klare og se for meg å sitta her og venta på han deren gubben min stadig?! Har da mine tanker eg og om at detta vil eg ikkje o.s.v...men..eg blir nå hengande likavel :) og plutselig så føle eg alt e verdt det igjen... men eg e kanskje litt spes og da...kunne glatt ha gifta meg med noen eg ikkje va forelska i... kjæreste e viktig, men bestevennen e viktigere syns eg :) (snakke om samme person nå da..hehe..) Folk e litt for opphengt i den forelskelsen syns eg.. klart det e DEILIG å vær så forelska du ikkje får nok av personen, men når alt komme te alt, så syns eg det e viktigare at den personen eg velge å vær med e der for meg uansett, e vennen min og gir meg trygghet. Forelskelse e bare et pluss det når den dukke opp :) Men det e meg da...har vokst litt dei siste årene har eg merka..hehe.

Off...nå fekk eg sånn "Å neiii eg e blitt vokseeen" panikk..haha!! Eg nekte å vær voksen...nekte!! Tar ansvaret eg mååå ta altså, men det går ikkje lenger heller. Så eg blir nok ein mamma som renne på akebrett og rutsjebaner og sitte i sandkassen når eg får barn :) E jo det som e gøy?!?! Hehe...Jobba i barnehage før og eg va alltid lika dritten som ungene når dagen va over.....kremt..hehe..

Kunne tenkt meg ein tur te frisør eg og. Kun kort som gjelde her! Har skikkelig hulderhår så når eg får lengde på det står det rett ut....Ikkje heilt krøller, men mer enn vanlig fall i håret lissom..hehe.. Også kommunegrått!! Baaah....så nå e eg svarthåra...og kort...neste klipp blir det hanekam tror eg..hehe..neida, ikkje fullt så gale da men... e litt sånn...noen tattoo's te nå så komme det seg...så må eg bytte jobb ettehvert så eg kan få meg noen piercinger! Haha! Gubben har 12 stk. tattoo's altså..pluss noen piercinger...bl.a i tunga..og eg må sei eg e skuffa over ryktene ang. tungepiercing... :P

..og nå så eg på tv'en og dei sa at ingenting i verden som e verdt å ha, faller lett for en....og det e jammen meg sant!! Baby, forhold, livet...alt e jævla hard jobbing...men, en huske jo ikkje kor slitsomt det va..en huske jo bare kor fantastisk det føltes.....

Og nå har eg snart tatt ALL klesvask!! Wohoo...har ein tendens te å bygge seg litt opp her..hehe. Han komme hjem med ein koffert med skittentøy og tar med seg reine klær...i tillegg te klærne eg bruke så e det ikkje alltid så lett å henga med gitt!! Men..nååå e det ikkje mye igjen! Woho!

..så gubben din syns at sexlivet e topp sånn det e?!?! (bortsett fra at han e redd han må ty te sauer i noen dager nå da men..) Hvis han har det heilt supert så e det jo litt rart når du begynne å mase om "kjappiser" og sånn..du har jo et lite luksusproblem :P

Off...eg glømme aldri ein eg va sammen med før eg traff min kjære nå... va bare sammen et par måneder...då begynte han å snakke om å gifte seg så eg fekk jo spasmer..eg ville vel ikkje gifta meg med han!? Hehe..men uansett...eg døpte megsjøl for avansert runkemaskin...det va rett inn og ut det..haha...forspill?! Ka e det!? Off....offf......åååh!! Eg får så hetta når eg tenke på han!! Haha! Har rota meg borti såå masse rare mannfolk eg atte...seie jo litt at ein bergenser med adhd e det mest fornuftige menneske for meg lissom..!! Men....eg kjede meg i allefall aldri mer, og eg ler hver dag pga han...

....lyst å gå litt på skole og eg...har ikkje fullført vgs så trenge studiekompetanse..har ikkje tenkt å vær vekter resten av livet heller da?! Hadde taxiyrket betalt bedre hadde eg aldri slutta...den morsomste jobben eg har hatt noen sinne!! Men måtte jobba meg ihjel for å få inn nok penger...kun provisjon! Så..går kun når en e singel og har ein liten billig leilighet og liten billig bil...

Jobben din da? Det e noe du e tilfreds med? Har funnet plassen din, liksom?? Eg misunne alle som føle seg hjemma i jobben sin..for eg finne ikkje nisja mi... Alltid drømt om å bli veterinær, men eg e langt ifra no mattegeni så fekk aldri karakterene mine høge nok te å kunne tenke i dei baner, eingang. Så då datt eg av lasset gitt! Hehe...e så masse eg har lyst te..men så e eg så redd for at eg ikkje ska klara det (slite litt med vond nakke, skuldre o.s.v...e vel fare for fibromyalgi ute å går..mi mor har det) Frisør f.eks! Ikkje beste plassen hvis en har sånne plager. Men når me får oss hus på landet ska eg ta meg et kurs og muligens starte kennel eller dyrehotell o.l. Drømmen..være husmor med masse barn og drive kennel e.l. Og når barna blir store, bli fosterhjem el. hjelpe barn med adferdsproblemer. Friluft og dyrepass e vidundermiddel for å hjelpe barn med ansvar- og mestringsfølese. Som igjen bygge selvtillitt og redusere trangen te å gjør seg så bemerka på uheldigvis.. Lov å drømma da :)

Men nååå må eg stoppa! Haha!! Noen dager så kan eg skriva og skriva og skriva i det uendelige....huffameg...!! Hehe..

Skrevet

Hei igjen:)

Jo mer jeg leser det du skriver, jo likere blir vi,hehe:)

Litt sykt egentli...hehe:)

Jeg har også jobbet i barnehage (4 år faktisk) og stortrivdes med det:)

Jeg har heller ikke fullført vgs, så har heller ikke studiekompetanse... matten min suuuuuger også...Jeg gikk tegning, form og farge ett år (selv om jeg haaaaater å tegne) så for å gå frisør...men det var ikke noe for meg, så gikk ikke lærlingetiden ut (var lærling i kanskje 2 mnd, hehe)

Min drøm har alltid vært å bli vetrinær eller dyresykepleier... vurderte å ta privatskole i danmark, fikk tilbud fra dyreklinikken jeg bruker å dra med hunden min (søkte jobb der, sånn uten utdannelsejobb...skrankejobb og assistent.) De søkte ikke etter folk, men gikk innom med en søknad...Vaaaar på tur til å ta imot tilbudet, men pga at jeg har hund og må dra og være lengre perioder i Danmark på skole og slikt følte jeg ikke at det ble helt rett...

Så jeg tok privatskole i oslo istede, over 4 mnd...sekretærskole...

Etter et halvt år med jobbsøking (jobbet midlertidig i barnehage da) fikk jeg et vikariat på ett år som advokatsekretær (noe jeg også har drømt om å bli, helt siden første episode av kongen av queens der Carrie hadde den perfekte jobben, hehe:) )

Trives forsåvidt med jobben, men litt kjedelig der jeg jobber... jeg er alene sekretær for 4 advokater!!! Mens alle de andre i byen har en sekretær pr.advokat...så de er litt sære...vil liksom ikke gi meg fast jobb, så leter litt etter jobb nå om dagenen (selv om vikariatet ikke går ut før 1.des)

Taxi-sjåfør er noe jeg også har hatt lyst til...møte masse folk og ikke minst får kjøre bil hele dagen..(kanskje ikke så gøy å kjøre i helgene, med fulle folk og sånt,men på en måte er det vel også litt gøy,hehe)

Når jeg får den "jeg er blitt voksen" panikken, så blir jeg så oppgitt over at livsplanen min ikke er oppfylt liksom... skulle jo ha mann og 2 barn (iallefall barn) til jeg ble 25 :S huff,får krampe av å bare tenke på det...snufs...

Når det kommer til hår og tatoveringer, så har jeg også kommunegrått og kjedeli hår...så tar litt lyse striper i det:) Da blir det knall... har litt lyst å klippe lugg jeg (den er lang nå, har hår ned til ca. ned til brystene,hehe kanskje litt over...jeg vil ikke ha vanlig lugg,men kanskje litt lang,skrå lugg...prøve noe nytt liksom...får se hva jeg finner ut på lørdag:) gleder meg:)

Jeg har tre tatoveringer selv, og ganske fornøyd med det... ingen piercinger...så tungepiercing levde ikke opp til forventningene dine?? hehe:)

Typen min har en tatovering...og gjett hva han har?? Et bildekk med røyk rundt!!! (han er bilmann...elsker amcar-biler og slikt)

Når det gjelder sexen, er det noe jeg faktisk aldri har likt så godt...

Jeg hater forspill...tar sååå lang tid (hehe) pluss at jeg aldri har likt å bli tatt på sånn, og ta på og greier (tror jeg har litt intimitetsproblemer jeg ja) Nok om det!!! huff!!!

Kommer til å prøve å bli gravid med typen selv om forholdet kanskje ikke kommer til å funke...jeg vet uansett at ting ordner seg for snille piker (håper du ikke dømmer meg?)

Min drømmeframtid er barn, (evt.mann,hehe)hus, bil, båt, campingvogn, masse hunder...jeg har også lyst å starte kennel.. med en stooor hage...(skjønner du nå hvor skremmende like vi er???)

Tror det bare er håret og piercingene som skiller oss fra hverandre... ellers så er vi jo kjempelik både i drømmer og væremåte:) hehe, gøy:)

Guuuud som jeg skriver....duh åh duh:)

Synes det er så kooooseli:)

Stooor klem til deg:)

Skrevet

...du!??! Slutt å herm!!! Va da ikkje måte på kor mye likheter som sko dukke opp da?!! -> Eg blir 26 om ein måned :D Wohoo!! (te tross for eg hate å blir mer og mer voksen så ELSKE eg bursdag :D )

Har stressa rævva av meg i kveld. Hehe..prøvd desperaaat å rydda ette han der gubben min.. Han ska ha det rydding og fint og reint i stua og på kjøkkenet...det e der han ser...alle andre rom e det visst ikjke så nøye med! Hehe..så det må eeeg rydda da...Men..når han e så masse vekke så syns eg det elitt kjekt å kunne sørge for at han har det fint rundt seg når han endelig komme hjem.

Han fortalte meg i dag at han faktisk hadde begynt å grine når han dro fra meg på søndag.... 15 måneder siden me blei sammen i mårra, og han blir fremdeles så lei seg når han må reise fra meg....syns det va ein fantastisk bekreftelse å komme med!! Vil jo så klart ikkje at han ska ha det fælt da, men godt å vita det ikkje bare e meg som reagere sånn..hihi.

Likte ikkje sex på samme måte som eg gjør nå eg heller, tidligere. Men det kom av at starten på mitt sexliv blei med ein psykopat...så sex for meg va bare å ikkje gjøre motstand å la han bli ferdig fort..hehe...va bare 2-3 jokk likevel.. (toppen 1 min! Hehe..ikkje rart eg ikkje gidda den kampen der..) Men..ette mange år med håpløse knull (!) så møte eg drømmemannen..og me begynne å få det kjempefint! Må snart få lokka han med på no telefonsex nå, så lenge han e vekke :P Haha! Lika tøffe i kjeften begge to, men noen pingler når alt komme te alt..hehe.... Ska ikkje spør og grave for å prøve å løse noen intimitetsproblemer altså..! :P (men alt e overkommelig...)

Åååh...eg ser og ser og seeer på Ghost Whisperer...får ikkje nok av det! Har sånn digital-tv boks sak, så eg tar opp alle episoder som går av GW...Eg grine og ler og grine ennå mer...men det e litt godt å ha noe å grine litt av innimellom..hehe..lufte slusene litt! E like sunt å la tårene strømma som å la latteren tvinge deg i knestående, tror eg. Følelser e følelser, og me mennesker trenge å få det ut av og te.

Men eg sitte her nå og føle meg heilt forferdelig... kvalm og skallebank...når eg tenke meg om så har eg gått å vært kvalm i noen dager nå..såpass gale at eg springe på badet for eg tror eg må spy (har regelrett spyvegring så det går KUN når det må)...og nesten ingenting blod...går med truseinnlegg!! Prøvde meg på ein tampong (nye libresse sine!! Jeeey!! Dei eee så good!!), men det va jo bare to-tre dråper på den ette 4 timer :-| Tror nok eg tar meg ein test før eg går på no fylle i helgå ja... ikkje at eg tror at eg e kvalm og uggen for eg e gravid da, men en vett jo aldri... bedre føre var! Angst kan jo fort fremkalle kvalme, men eg har jo ikkje gjort noenting dei siste dagane som har utløst no anfall..ikkje i nærheten ein gang (begynne å bli betraktelig bedre nå om dagane!!! :) ) Så..tror nok ikkje det e derfor heller....kan vær eg bare brygge på noe da..føle meg litt sånn feberaktig og uffen...

Men du. Eg dømme deg overhooodet ikkje!! Forstår deg veldig godt eg!! Og et lykkelig hjem for et barn betyr ikkje to foreldre under samme tak nødvendigvis. E foreldrene glad, e barna glad! Og så lenge en respektere hverandre og klare å ha et godt samarbeid så finnes det ikkje no grunn i verden for at det ska vær no å se ned på. Syns eg da. Kroppene våre e laga for å bære fram barn...og det instinktet e for noen ikkje noe en kan klare å overse...en kan bare følge sitt eget hjerte...ikkje andres :) (nå va eg skikkelig dyp her!!) :P

Når det komme te hår, så har eg vel hatt alle frisyrer mulig tror eg....selvklipt, venneklipt, mammeklipt og frisørklipt..hehe..og alle slags forferdelige farger!! Offff....hehe..ser på noen bilder vettu og eg får heilt spasmer...!! Ser jo heilt forj*vlig ut!! Huff...godt eg har fått bedre vett med årene der og!

Men, for å hjelpe litt på panikkfølelsen over å ha passert alder kor alt sko vær "i orden": De som får barn seint, e også bevist at leve lenger!! :) Så teoretisk sett så går en ikkje glipp av noen ting uansett når barna komme!! Husk på den!! Komme og seinere i overgangsalderen!

Har lyst på ein haug med unger eg....derfor eg får panikk!! Hehe. 3-4-5...desto flere desto bedre! Hehe...

Sambo har et lite knøtt fra før da. Kom te verden 8. oktober i fjor...mor (x) e ubrukelig og egoistisk...så...ekje mye kjekt for min kjære for tia...får jo ikkje se gutten sin (dei bor 4 timer vekke med bil, og hu nekte å komme her) Han har jo ikkje mulighet sånn ting e nå å få se han,stakkars........det gjekk veldig bra egentlig, heilt te hu møtte meg. Då skjønte hu at han faktisk ikkje komme tebake te tross for at hu trodde å lure på han ein baby sko fikse det.... så nå e hu bare ei hurpe! (støggeste ordet i verden te verdens mest ego person i verden) Huff....men!!! Det vil jo ordne seg ettehvert da. Han e jo så liten ennå (snart 8 mndr) så...når han passere året blir det lettare. Då MÅ hu la han være hos oss to helger i måneden. Så, e bare å lage familie å gifte seg her!! I tilfelle hu skape seg så jævlig at han må gå te høgere instanser. (ser bra ut med to stk med fast jobb og egen familie og stabilt forhold! og eg vett akkurat ka eg ska få min kjære te å sei om det skjer...har da såpass mange venner som har måtta sloss om å få treffe ungen(e) sine....!! Så bare aldri bli sånn!!!!! Unger trenge ikkje begge foreldrene i samme hjem, men trenge likevel begge!! (veldig viktig!! hehe)

Men, vettu ka snuppa?! Alt ordne seg faktisk te slutt...på ein eller aen måte så bare gjør det det...! :) Eg e nødt å vær overbevist om det...ellers hadde eg gitt opp for lenge siden!!

Nei nå blei det et sånn kjempelangt innlegg igjen du!! Haha!! Va da ikkje måte på heller....!!

Jaja...får sova nå så eg får noen tester i posten i mårra :P Hehe...syns faktisk heile testinga e knallmorsom...har brukt noen 100-lapper ja!! Samme resultat hveer gang men det ekje så nøye..hehe..eg e rar...

Den dagen du sitte med ein baby i armene dine...då vett du akkurat koffer det tok sånn tid...du måtte vente på akkurat den babyen, for det va den babyen som e meint for deg....! E ikkje religiøs, men har tro på en høgere makt, som me ikkje e klar over. (hatt farmor på besøk for ett års tid siden..då hadde hu vært død 10 år....kom å tok rundt meg..sykaste ever..)

Nei..leggetid ser eg på klokka..ikkje at eg e trøtt (så klart!!) men får vel prøva! Håpe du sove godt og drømme søtt! :P

Så har du no å lesa på når du komme på jobb i mårra :P

Skrevet

God morgen snuppa:)

Så koseli å få lese et laaangt brev på mårran når man kommer på jobb:)

Må bare begynne igjen med å si at vi er slående lik vi to, hehe:)

Gubben min er overrenslig av seg...Han rer opp senga HVER mårra... han legger ALLTID ned dolukket (hvis jeg glemmer det, så gjør han det) Han vasker 3-4 ganger over kjøkkenbenken pluss at han legger sammen kopptuen og kopphåndduken etter bruk....Han tørker munnen sin etter nesten hver tugge når vi spiser middag og han bretter handleposene i 4!!! ikke 3, ikke 2 men 4!! :S Uff, blir helt klar av bare å skrive det her altså...Duh åh duh for en særing,hehe:)

Men han er så snill, kanskje litt for snill.... og stille!! Guuud han er stille...man må jo dra ordene ut av han for å føre en samtale...

(er vel kanskje bare jeg som er vant til skikkeli utadvendte mannfolk)

Men nok om det...

Hårfarger har jeg også god erfaring med :S Har hatt så og si alle fargene som finnes, unntatt sort og lilla...Kan ikke si det var gøy å gå på skolen med orange hår og gult hår (mislykka hjemmebleiking) og grønt går osv osv,hehe:)

Vi har vel alle våre hårdager....Nå gjør jeg aldri noe hjemme, for å gå til frisøren er noe av det beste jeg gjøøøør:) Dyrt, men gud så godt å føle seg fresh etterpå da:)

Huff, i dag skal jeg til tannlegen for en sjekk...Jeg blir kjempefrustrert hvis jeg har mange hull....føles ikke ut som jeg har hull,men det betyr jo ikke at jeg ikke har det...Wish me luck :)

Det du skrev om at barnet ikke trenger at mor og far bor under samme tak er så riktig så riktig (nå skal ikke jeg ta sorgene på forskudd da...)

Og jeg tror at hvis jeg skulle bli gravid og forholdet ikke skulle funke, så hadde vi vært kjempegode venner:) Så ingen bekymringer der nei...

Når det gjelder sexen...så har jeg bare hatt dårlige erfaringer...

Første kjærest tvang meg til å kline før jeg var klar...

Andre kjærest tvang meg til å ha sex før jeg var klar (jeg var nesten 18, han var 25)

Tredje kjærest (som også var samboer med meg i 3 år) tvang meg til å skulle gi han en blow job...

Så det ender liksom aldri, tror det er roten til at jeg ikke er så komfortabel med sex...Aldri vært noe fan av det...

Men min kjære som jeg er sammen med nå har aldri tvunget meg til noe, for jeg har lagt alle kortene på bordet og sagt hvordan ståa er, og at hvis jeg blir tvunget til å gjøre noe jeg ikke er klar for eller ikke vil så kommer det til å ta leeeengre tid før jeg gjør det. Jeg må få ta initiativ til det selv...huff, så personlig man blir...jaja, godt å få det ut!

Jeg kommer ALDRI til å nekte mitt barns far til å se knøttet (hvis jeg hadde vært i den situasjonen!! faren er jo akkurat like mye forelder som moren er jo!!!

Jeg vet ikke om jeg nevnte at jeg har tenkt i mange år før jeg møtte min kjære at jeg var på tur til Danmark for å bli kunstig befruktet??

Men grunnen til at jeg utsatte det (var ikke for min egen del, for jeg var såååå klar til å få barn altså, er jo det ennå å da) men for barnet sin del...Jeg var redd for at barnet skulle synes jeg var egoistisk som valgte bort en far...så derfor ombestemte jeg meg...

Duuuuuh??

Kanskje du er gravid???:)

På en måte vil jeg ikke at du skal være det, vil at vi skal forlate "bli gravid" forumet sammen jooo....men blir jo kjempegla på dine vegne om du er d da, for det fortjener du:)

Testoman er jeg også....gjett om....

Vet du hva jeg fant ut i går???

Jeg prøvde jo å lete etter eggløsningen min i mai og juni i fjor...med CBD eggløsningstester...Og jeg har funnet ut hvorfor jeg ikke fant den..

Står jo at man skal teste på ettermiddagen/kvelden!!!!

Jeg testa kun på morgenurinen jeg...hehe:) Hvor tåpeli er ikke det???

Jaja,håper såååå at jeg finner den denne mnd.

Både jeg og min kjære bynner å bli syk nå (det går forresten litt sånn mage, kvalme ting her oppi nord...jeg lå rett ut hele helga med løpe-på-do syka, kvalm og hodepine)

Vi er blitt litt forkjølet...(men d kan jo være bra også...har hørt at man kan bli lettere gravid for immunforsvaret er svekket når man er syk)

Så håper vi klarer å hoppe til køys i helgen...tror jeg satser på at vi har oss fra søndagen (sånn at det blir et par ganger før EL) Er jo som sagt ikke sikkert at han kommer hver gang, så her må det antageligvis gjøres hver dag til over EL...

Når det gjelder antall barn, så ønsker jeg bare to...en av hver... det samme ønsker gubben...han har sagt kaaaanskje tre, men to holder i massevis...så lenge det blir en gutt og en jente...hehe:)

Min kropp er såååå skapt for barn altså!!!

Så hvorfor kommer ikke barnet da???

Jeg er vanligvis en utrolig tålmodig person...men når det gjelder det å få barn, får jeg ikke dagene til å gå fort nok...og skjønner ikke hvorfor alle andre blir gravid mens jeg ikke blir det :(

Er litt tungt å det at søstera mi er gravid...for hun maser og spør og graver til meg om alt (fordi jeg har forberedt meg hele livet på å få barn, så jeg vet myyye) Jeg synes det er så tungt, for hun vet at jeg prøver for harde livet:( så det blir ikke så mye lettere når hun nevner barn og spør om ting hele tiiiiiiden...huff:(

Til tamponger:

Jeg er ikke så gla i Libresse generelt, så har ikke prøvd tampongene deres...men de nye til O.B er kjeeeempebra:) de med silke og buede kanaler...hehe:) De er også å anbefale:)

Innleggene blir jo bare lengre og lengre her...hehe:)

Nå kan du stå opp og lese et laaaaang innlegg fra meg:)

Klem fra

Skrevet

God morgen!! :) Fekk jaggu meg sova noen timar og i natt/dargmorges...om eg ikkje får så mye søvn så e det nå greit å ha ein slags døgnrytme..hehe... Blei vekka av min kjære i dag som ringte...han sovna fra heile god natt samtalen i går, så han hadde såååå dårlig samvittighet!! Hehe..sovna fra film på pc og klær på og alle ting..hehe.

Også deeet lange innlegget fra deg då.. Haha!

Flirte litt når du skrive om gubben din....hehe.. på grensa te manisk lissom!? :P Min e heldigvis ikkje så galen..værre med meg! Haha! Tok ett år ca før han fekk sleppa te på kjøkkenet.........kremt... (ingen vaska reint nok utenom meg! Ingen vaske godt nok før det settes i oppvaskemaskinen. Ingen e flinkere å lage mat på mitt kjøkken enn meg o.s.v..haha!! Men e bedre nå asså!! :P )

Eg skjønne godt at det ikkje føles noe godt når søstera di komme heile tia te deg og "mase" om graviditet og baby'er...får et lite akutt sammenbrudd når høre om kjentfolk som e gravide eller bare ser det på tv...lengte så fæælt...!!! Gått å sagt te megsjøl at eg ikkje trenge å få unger for å vær lykkelig eg! Men det va jo mye for at eg bare traff tullinger (sånn som du), og hadde overhooode ikkje lyst å få unger med noen av dei iallefall!! Hadde og en ganske bedagelig livsstil..gjorde som eg ville, festa når eg ville, som blei ganske mye!! Snakke med tidligere nachspilldronninga i haugesund her!! :P Men så gjekk eg nå på pilla når eg traff min kjære..og når spørsmålet kom om eg kanskje hadde lyst å slutta på pillene...tror einaste lykken som kan overgå den e dagen eg får ein positiv test :) Men måtte spør han hver dag i 2 uker da, om han virkelig meinte det, om han hadde tenkt seg om o.s.v...sååå slutta eg...hehe..og ette det blei eg heilt frelst igjen. Då kom alle gamle drømmer om stor familie tebake :) Husmordrømmen...hehe... Det e det einaste eg har vært sikker på at eg har lyst å bli...husmor..hehe.

Men eg prøvde libresse tamponger i en sånn markedsundersøkelse ting for ei stund siden, og eg har bare gått og venta og venta og ventaaa på at dei sko komme i butikken!! O.b. og tampax får eg bare vondt av..føles som om eg drar ut heile rattataen når eg ska bytta lissom!! Te tross for rette størrelse! Men..libresse merke eg så og dei ingenting te..så.. Eg e jaffal solgt! (nå e jo alle rattata'er forskjellige og da!! :P )

Kjenne i dag at eg e ikke sjuk altså..kan vær litt søvnmangel som har gjort meg så uggen...men blei litt frustrert i går når eg endelig lagde meg skikkelig middag, så spiste eg ikkje halvparten eingang så va det ikkje godt lenger...! Hehe... Ligge eg på magen får eg sånn "strekk" og blir dritkvalm..kan jo vær eg har no betennelse i mage/tarm el no da.... Og eg som e så flink og ikkje drikke brus og kaffi lenger...

Tror eg ska få han legen min te å ta ein full sjekk på meg eg.. Forrige legen min tok ein haug med prøver i fjor høst, men..når hu ikkje sendte meg på henvisning med ein cyste på 12 x 15 cm!!!!! i magen så vett eg nå ikkje kor mye eg stole på noen ting hu har gjort.. (mange år siden...skjønne fremdeles ikkje at eg ikkje har bytta lege tidligere.)

Jaffal når eg ser på tv nå at hormonforstyrrelser i skjoldbukkjertelen kan føre te fødselsdefekter! Siden eg e uregelmessig og sånn og så... Også den der rare "mensenen" eg har nå da...e jo bare litt reint blod som komme (beklage detaljer :P e vel vant med det her inne nå..hehe)...ekje sånn det ska vær! (les "pleie") Har og ein del kviser på kinnene og haka..så..kan virke som om hormonene mine e litt ute på tur! Ekje så gale akkurat nå heldigvis...hehe. Eg spurte broren min om det for ei stund siden, om mannfolk bryr seg om jentene har kviser. "Fnys, neheiii!" fekk eg te svar..hehe..det va jo litt greit å veta da! (har aldri hatt sånn masse-masse da heldigvis..!!)

Alt eg komme på da når eg sitte her og trykke...haha!! Har holdt på ein times tid nå...så...jaddda!!! Har gitt marsvinene frokost i mellomtia og da...3 stk som står å mase på mat e litt slitsomt på morgenen..hehe!!

Men, kanskje eg sko tatt meg no sånn sekeretærkurs. I vekterjobben min sitte eg for det mesta i resepsjon (dårlig kombo med angst!! hehe), og syns jo sånn arbeid e kjempekoselig... samme trynene eg ser hver dag da..hehe. Men like sånn plukkearbeid... Og hvis me ska kjøpe oss hus ettehvert så må eg få meg ny jobb først... 1. Jobben min nå e dritdårlig betalt! 2. har 3,6 mil å kjøre ein vei, nå! Kjøpe me hus der me har lyst så blir det dobbelt så langt! 4000 i bensin pluss 50 kr ekstra i bom pr dag så seie det segsjøl at ei lønn på 13-14000/mnd e ikkje no å samla på då!! Va litt greit å tenka på..hehe. Så ikkje for meg å bli vekter i flere ååår framover lissom...

...mennee...e du stor fan av kongen av queens du el? Hehe..mannfolk som doug og jobben te Carrie!? :P Hehehe. (rååååbra serie da!!!)

Jaja...håpa nå du får tid å jobba litt mellom desse laaaaange innleggene våre..hehe.. (posten komme med tester sånn ca i 12 tia :P )

Kooose deg videre på jobben!!

KLeeemmmm

Skrevet

Så søtt at han sovna midt i samtalen da:) Helledussan...hehe:)

Koseli me telefonsamtaler, ihvertfall når man er lenge borte fra hverandre... men du er jo heldig på en måte da at mannen din reiser bort på jobb...da får dere tid til å savne hverandre, og dermed blir dere ikke så fort lei:) Men kan skjønne at det er tungt når man prøver å bli gravid da...litt upraktisk...

Når det gjelder kongen av queens så elsker jeg den serien, men har ikke sett den på et par år nå...Jeg og exen min brukte å se det ilag, og så på hverandre som Doug og Carrie,hehe:)

Nå har jeg ikke kabel eller parabol, så må nok klare meg uten maaange kanaler..men ser ikke så mye tv uansett...tv2 og tvnorge holder lenge for meg (og nrk når himmelblå gikk, guuuud jeg elsker den serien)

Jeg har heller aldri vært spesielt plaget med kviser, de kommer rundt tr og hvis jeg stresser...men er alltid bare i ansiktet..ikke ellers på kroppen som mange er plaget med. Godt å høre at mannfolk takler litt kviser på oss kvinnfolk,hehe:)

Ser du har 3 marsvin:) så søtt:)

Jeg selv har en liten hund (oskar) Han er skillsmissehund... og min nåværende kjærest liker ikke Oskar selv om han er verdens snilleste og roligste hund (så vi sliter litt der) Gubben mener at han ikke er en hund siden han er så liten (han er en tibetansk spaniel, så han er ikke sååå liten) Gubben er litt teit der!! Så det har vært en problem og jeg tror det alltid kommer til å være det åsså...han blir aldri å godta han... Er såvidt han får komme i bilen hans (han er veldig bilfrik og navngir bilene sine...hans nåværende bil heter mr.jeep) Hallo, hehe:)

Nok om han...hehe:)

Kanskje jeg må prøve de her troppene til Libresse:)

Eller håper jo mest at jeg slipper det heretter...hehe:)

Er jo lov og håpe, ikke sant?:)

Så bra at formen din er blitt bedre:)

Synes du skal bytte fastlege hvis du ikke er fornøyd...er jo bare et par tastetrykk på maskinen så er det gjort vettu:)

Håper ikke det er noe spesielt som feiler deg, siden du tenker på å ta en helsjekk... jeg skulle vel gjerne også tatt en sjekk... men tok en helvendig sjekk nedentil i januar, og tok masse tester (vanlige tester: celleprøve, klamydia osv)

Jobben min er ikke så mye å skryte av når det gjelder lønna... jeg har 15 000kr etter skatt utbetalt...og utgiftene er store, så er ikke mye å leve for når alle regninger er betalt:( huff huff...

Vil ikke snakke om det....

Nå skal jeg til tannlegen om 20.min. så skal gå å pusse tennene mine skikkeli godt, så de er rene og pene...hehe:) (kanskje jeg klarer å pusse bort alle hull som jeg håper jeg ikke har) hehe:)

Stor klem til deg:)

Skrevet

Hei snuppa:)

Jeg hadde null hull :)

Veldig fornøyd med det....

Så nå kan jeg heller bruke litt ekstra penger på tester...hehe:)

Var i dag og kjøpte Solvipect...denne mnd skal det klaffe....da får jeg termin på søstera mi sin bursdag og dagen før min egen...hehe:)

(hvis eggløsningen kommer ca.5.juni da)

Hatt en fin dag du?

Klem

Skrevet

Hei på duuu!! Eg har hatt ein fantastisktravel dag..!! Noen venner av meg fekk motorstopp og måtte hentas og styra no jæklig i leiligheten i dag..hehe.. Ommøblera og romstert..! E jo heilt skutt i huet nå...haha!

Men godt du hadde null hull da!! :D Og hostesaft e nok smart...skade hvertfall ikkje :)

Håpa jo eg hadde fått tester i posten i dag, men det hadde eg da ikkje! Jaja..ikkje at eg har no tro på at eg e gravid lissom..hehe.. Men det første legen gjør hvis eg seie det e jo å ta gravitest. Å faen..sko der tidlig i mårå eg ja..haha!! Har ein tendens te å glømma det ut! Huff...håpa ikkje at i mårå va dagen eg sko sova ut på då!! E eg ikkje sovna innen kl 4 så døgne eg og legge meg ette eg har vært hos legen heller...har masse kaffi i hus!

Må sitte oppe litt og....desse vennene mine har fått låne bilen min og ekje komt tebake heilt ennå. (max 1 time te). Så det... Og nå e Ghost Whisperer ferdig så eg har fått grint ut ein skvett i dag og!! Haha!! Eg eee så sippete når eg ser på den serien der.....begynte ikkje å interessere meg før eg traff han der gubben min...gudene veit koffer...!!

Off...klare ikkje sitte med laptopen på fanget mere! E så steikje varmt!! Puh!!

Men grattis med null hull, frøken!! :D

Kunne ønske eg va så heldig.....men har alvorlig tannlegeskrekk! Så klare sjelden å komma meg dit...desverre!!! Bedøvelsen funke ikkje alltid på meg....og det e så jæææææævlaaa!!!!! vondt at eg får ikkje bestemt meg om eg ska spy, besvime eller få panikk først...blir som regel panikken....off...!!!! Nei...tannlege greiene e no DRITT! Så lenge eg fortsette å få vondt så vil jo aldri skrekken min gå over :( Får prøve å tigge nye legen om å søke om narkose....har allerede måtta trekke ei tann for eg ikkje klarte å gå å fikse den ferdig....(fekk så vondt under borring så tannlegen måtte bare lappe sammen midlertidig.....men gjekk jo aldri tilbake).

Så vær glad i kjeften din du!! :D Heldiggrisen!!!

Hihi..

Skrevet

Hei og god morgen:)

Var innom bloggen din i går, og da fikk jeg jammen meg se bilde av deg:) Det var koseli du:):) Du virker kjempesnill da:)

Ville bare ønske deg lykke til hos legen i dag...håper alt går bra...

Døgna du eller sovna du i natt??:)

Helga kan ikke kommer fort nok altså...sitter på jobb, og minuttene går sååå sakte...huff:(

Har bare lyst å komme i gang med testinga og drikking av hostesaft jeg...huff huff...

Vurderer å ta meg en fest i helga...lenge siden jeg har drukket nå..hehe:) Lysten har ikke helt vært der når man har prøvd liksom..

Men nå har jeg faktisk litt lyst...

Tannlegeskrekk er jo ikke bare bare kan jeg tenke meg:(

Er mange som må legges inn på sykehus og få lystgass og masse mer når de skal få tennene sjekket eller fikset...så det kan ordne seg for deg også vettu...

Spent å høre om du har fått testene i posten i dag?:)

Når var det du synes jeg bør begynne å teste? 1 eller 2 juni? Synes det er så vanskeli siden det bare er 7 tester i pakken...huff huff...

Har du noe erfaring med hostesaft? Lurer på når jeg skal begynne og hvor jeg skal ta...prøver å skrive et eget innlegg på bli gravid, men er ingen som svarer meg :( snufs...

Jaja,ellers er jeg litt gretten i dag...vet ikke hva det er med meg... har vondt i hodet og vil rett og slett ikke være på jobb i det hele tatt...

Du skrev at du ommøblerte i går:) det er noe av det artigste jeg veeet:) men gubben er IKKE noe for det...Når han har plassert surroundanlegget, så skal det stå akkurat der det står... og i tillegg kan det jo bli riper i gulvet osv...huff for et sært mannfolk jeg har funnet meg her....jaja...

Ønsker deg en flott dag snuppa...

Jeg må bare prøve å finne spoleknappen slik at jeg snart kan ta helg :D hehe

Stor klem til deg fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...