Wishes* Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Fikk en liten blødning 17 mai som jeg trodde var TR. Men da det stoppet etter noen timer skjønte jeg at noe var på gang. Tok en test 2 dager etter som var svak positiv. Begynte å blø litt 20,og hadde blødning med menssmerter fram til 23. Ikke kraftig blødning,men litt liksom. Så stoppet det opp fram til i dag - nå blør jeg noen dråper igjen. Var på innvendig UL i går. Legen sa at hun så ingenting. Så enten var jeg veldig kort påvei,eller så har jeg hatt en tidlig SA. Men det har ikke kommet ut noen koagler.... Målte HCG nivået mitt i går,skal måle i morgen også er det ny undersøkelse neste fredag. Synes det er veldig lenge å vente. Er så ubehagelig å gå rundt slik:-( Men hva tror dere da?
Wishes* Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. mai 2009 Er det noen her som har erfaringer med spontanabort/opplevd det selv kanskje?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Kan ikke svare på spørsmålet ditt! Men utrolig trist om du har mistet..
LittleBee Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Hei! Jeg har opplevd noe lignende som deg.. Jeg begynte å blø dagen etter at jeg testa positivt.Blødningen var som en svak mens. Fikk målt HCG som var synkende, og fikk beskjed om at dette var en SA. Men jeg slutta ikke å føle meg gravid og skjønte at det var noe som ikke stemte. Jeg tok flere graviditetstester hjemme som ble mer og mer positiv (den første var ganske svak). Litt over en uke etter at blødningen startet fikk jeg sterke smerter i venstre siden og fikk da vite at det var svangerskap utenfor livmor.. Måtte få cellegift, men den funka ikke, så de endte opp med å fjerne egglederen. Men jeg fikk også vite da at det er svært mange som blør tidlig i svangerskapet og at det trenger ikke å bety at noe er galt. Mener ikke å skremme deg med min historie, men tenkte bare det kunne være greit å vite.. Ønsker deg masse lykke til i hvertfall! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå