LHHR Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Har bestilt time hos homopat etter å prøvd å bli gravid med nr. 2 i 9 mnd. Hørt mye positivt om dette. Noen som vet hvor de setter nålene? Er det i magen eller?? Har tenkt å bestille meg time hos gynekologen min i samme rennet, så får jeg sjekket at alt er som det skal der nede. Med første mann ble jeg gravid etter 4pp, så det er så syyyyyyyynd at det skal ta så lang tid med nr. 2.
Tingeling27 Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 hei jeg gikk til akkupungtur. gikk der i 3 pp, men da måtte jeg slutte fordi det begynte å bli kostbart. var der en gang i uken hver uke...gikk der for å få igjen mensen og få igang syklusen min. det virket veldig bra på meg:) han satte nåler litt overalt egentlig. forskjellig fra gang til gang, så det der tror jeg nok er individuelt fra person til person...de setter nåler etter hva de må stimulere...med meg så måtte han også stimulere stress nivået i kroppen.... lykke til:)
LHHR Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 Takk for fint svar. Har hatt veldig regelmessig mens og eggløsning men siste mnd. har de tingene også begynt og ikke være til å stole på.....så kan vel være litt av hvert og stimulere på meg også.... Får prøve noen pp, ble du gravid da???
Tingeling27 Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 jeg sluttet på pillen i august 08, og gikk ikke mensen,...så i november startet jeg hos han og da fikk jeg mensen med en gang:) gikk dit til i januar...så måtte jeg slutte for da hadde jeg rett og slett null penger og bruke på det...så ble jeg gravid i februar, men det gikk galt... men jeg har troen på akkupungtur...har gått til han før, det var modningsakkupungtur og da fødte jeg etter 6 dager:)
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Jeg går og får akupunktur nå fordi syklusen min er veldig ustabil. Det gjør det veldig vanskelig midt i baby-prøvingen. Umulig å finne EL. Dette er første måneden jeg prøver akupunktur, og hun jeg går til sier at det ikke skal være noe vanskelig å få orden på syklusen. Hun setter også nåler som skal gjøre det lettere å bli gravid. Jeg får nåler på bena, føttene og magen. Vet ikke hvilke nåler som er for å stabilisere mensen og hvilke som er for å gjøre det lettere å bli gravid. Men, det henger vel sammen de to tingene:-)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Akupunkturnålene blir satt litt "rundtomkring". På meg var det mest i beina og hendene. Først del av syklus også i magen, men andre del av syklus er det visst andre steder som gjelder. Vi hadde prøvd i 2,5 år før jeg ble gravid, og jeg tror akupunktur var en viktig årsak til at jeg ble gravid. Jeg fikk mere orden på syklusen, og fikk faktisk smertefri mens (de gangene jeg ikke ble gravid, selvølgelig). Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå