Gå til innhold

Hvilken vogn skal du ha?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som om at dere alle skal kjøpe helt nye vogner. jeg skal kjøpe en brukt. Søstra mi har ei Brio vogn(vet ikke hva mer den heter) stående etter sin sønn. Den er noen år, men er bare brukt til 2 barn. Den arver jeg. Den er nesten så god som ny, med gode lufthjul.

Flere som kjøper brukte vogner?

Jeg jobber i barnehage, så jeg har litt kjennskap til noen vogner.

En vogn som heter Basson vil jeg ikke anbefale, fordi kallosjen på de blir fort slarkete.

Annonse

Vi har bestillt oss emmaljunga smart duo kombivogn, vi er så fornøyd med at vi fant en vogn vi begge likte. kjøpte den i sverige og skal hente den så fort skattepengene kommer i hus =D Mannen syns smart duo hadde det beste designet fordi den var så enkel og jeg er helt enig så da ble det den..

Jeg har en sønn på 9år. Til han brukte jeg brukt vogn etter mine 2 småsøsken, det fungerte helt greit det.

Til nurket som kommer i novermber skal vi kjøpe en Brio Sing vogn. Har kikket mye rundt på vogner, men vi forelska oss helt i denne vogna, som var både fin å se på, praktisk, lett å bruke og kjempelett og trille. Bag`en var lett, og sportstrilla du kan sette på er kjempepraktisk!

Skal kjøpe lilla vogn, å har allerede strikket vognteppe i stil til vogna ;p

Kan ikke anbefale den til noen da vi ikke har prøvd den enda, ler. Men den virker veldig OK!

Jeg synes dette er veldig vansklig. Jeg er veldig glad i gå turer, og vet at jeg kommer til å være mye ute å gå når nurket kommer. Det jeg har tenkt mye på er hjulene og at jeg skal føde i november. I tillegg syns jeg kombi vognene er praktiske. Jeg jobber i bhg og har noen dårlige erfaringer: bl.a små hjul er upraktisk, og jeg synes de med fire hjul ofte er tunge, ofte punktert. Vi har to forskjellige vogner med tre hjul og de er som natt og dag: den ene er TFK (usikker på resten) denne vogna er tung og velter faktisk lett. Den andre; en løpe vogn (BabyTravel Runner) er helt fantastisk å trille. Denne løpevognen har store tynne hjul (nesten som sykkel) og den er kjempe lett og stabil. bakdelen her er slvfølgelig at den ikke er så anvendbar for en nyfødt da den ikke har en ligge bag (så vidt jeg vet?). Har egentlig forelsket meg i løpevognen og ønsker den fantes som en kombivogn. Noen som vet at dette finnes? I tilegg har jeg sett på liggebag til bilen som jeg vil ha den første tiden. Noen som vet om dette finnes som del av en vogn/kombivogn?

Annonse

Emmaljunga modial duo på meg. Har fått anbefalt emmaljunga fra alle mine venninnner som har barn, fikk også vite av min mor at hun brukte det til meg:) hehe... kjøpte den i går i kremfarget skinn, det er en nøytral farge som passer til både gutt og jente siden jeg enda ike vet hva jeg får. Trillet den et stykke til bilen og fant raskt ut at dette var en barnevogn jeg kommer til å bli fornøyd med! Veldig gode hjul, lett og trille og ikke minst veldig trygg og sikker for lille nurket som skal ligge oppi:) Traff også et annet par på veien som hadde samme vogn og de skrøt den opp i skyene og var superfornøyd. Så tror nok Emmaljunga er en vogn man sterkt kan anbefale!

Vi skal ha en lett vogn som er enkel å få inn og ut av bil.

Har bestemt oss for å kjøpe Qtro, Easywalker.

Den er stabil og stødig, sikkerhetgodkjent og testet. Bagen er veldig stor ,også har sportsdelen regulerbart fortbrett, bøyle og full liggestilling.

Den er også veldig enkel å slå sammen.

Gleder meg til å få den i hus:)

Jeg kjøpte en Mountain Buggy Urban Jungle (tidl. OTH). Hadde egentlig tenkt å vente litt med vogn, men kom over et veldig bra kjøp og da slo jeg til. Jeg var tidlig bestemt på at jeg skulle ha denne vognen, for meg var det ikke noe alternativ. Har samme vognen til mine tvillingjenter og det er den beste investeringen vi har gjort. Den er veldig dyr, men verd hver krone.

Simo combi som eg hadde til førstemann! Veldig fornøgd med den :-)

Kjem kanskje til å kjøpe ei litt mindre og lettare trille etterkvart, men den er veldig god på vinteren og som turvogn, så det er akkurat det vi trenger :-) Og så er bagen veldig god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...