Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Ihele går sutret og skreik lille gulle mitt på 8 uker! Det er ikke normal oppførsel for hun. Det skal sies at hun har slitt med dagsovingen de siste tre dagene. Jeg viste ikke mi arme råd,bærte på henne,vugget og trøstet. Smokken va IKKE noe alternativ! Hun ble hysterisk og jeg tilbydde hun den. Tok to sug,og spyttet den ut! Jeg ga da heller flaske. Tror hun fik 9 flasker!! Tilvanlig har vi ganske god rutine,med mat ca hver 4 time. Noen som har vært borti lignende?
blomstre Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Flaske barn har også økedager ja :-) Her har aldri vesla hatt så faste rutiner på mellomrom mellom måltidene, så jeg merka det vel ikke så markant. Merka det mest på at det gikk ut over søvn. Økte posjoner retta jo fort på det da, så det ble ikke like langvarig som for storesøster som ble ammet (der var det snakk om døgn og ikke bare en dag...). Økedager forkommer vanligvis ved 1-3 ukers alder, 6-8 uker og 3 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå