Gå til innhold

jeg er her enda ;) hehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble ikke noe fødsel i natt nei.. hadde ikke regnet med det heller, men skal til lege i morra, så får vi se da :) :) nå skal jeg vaske huset og klippe plenen ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...så da er du her enda ja :)

hvertfall bra du fikk en sjekk igår,greit å ha det undersøkt :)

Fin form du er i...som orker vaske huset OG klippe plenen på samme dag..

Jeg setter meg ikke store planene iløpet av en dag,for ender bare opp med en brøkdel av det.så idag vasker jeg litt,så får hagen vente til imorgen :)

Skrevet

jeg har utrolig mye energi for tida, så det er igrunn bare topp :)

Skrevet

Har du bakt og??

Jeg har fått et tips om at jeg skal følge med på når jeg plutselig får masse energi og bruker den til å stelle huset og gjøre klart, og får en veldig bakelyst osv. Dvs alle husmor-genene setter inn... Det skjer visst vanligvis en liten uke før fødsel.. ;o)

Skrevet

jeg sitter faktisk her å tenker på hva jeg kan bake :) men samboer er ikke så glad i bakst, så er litt vanskelig å bake noe.. men nå vet jeg hva jeg skal bake:D Marengs kake med jordbær.. nam nam

Skrevet

Hvis du nå først har lyst å bake så skader det jo ikke å ha noe i frysen når folk begynner å stikke innom...

Men ingen tvil om at du er klar nei..

PS! Du bor ikke i nærheten av Stavanger med den marengskaken?? ;o)

Skrevet

Hehe.. Jeg har ett par iskaker jeg laget for noen dager siden. så de ligger klart til besøk begynner å komme :)

Jeg bor nok 2 timer unna.. ;) hehe..

Skrevet

Kjente jeg var litt klar for marengs og jordbær der ja... Får vel heller bake litt selv kanskje... Har hatt en plan om skillingsboller ganske lenge nå. Men jeg har tydeligvis mer enn en uke igjen, for det er fremdeles bare en plan, og jeg svulmer ikke akkurat over av ryddelyst...

Skal du føde på SUS da?? Eller er du så langt fra at du når innenfor et annet sykehus??

Skrevet

skl på flekkefjord sykehus jeg.. blir spennands dette :) går jo bare å venter å venter.. ikke bare bare.. ;) tid har du termin??

Skrevet

25 juni, så jeg kan ikke bare sette meg ned og vente heller... Ikke helt enda i hvert fall ;o)

Hadde syntes det var litt ok om hun kunne komme noen dager før termin. Har litt vondt av mange av dem som går her og venter på overtid dag etter dag.

Når er din termin??

Skrevet

min termin er ikke før 16 juni den heller.. :)

men jordmor har sagt at hun tror jeg kommer til å føde før tida, har ikke basert meg på det, men når jeg fikk den beskjeden som jeg fikk igår at jeg var helt moden og myk og alt det der. fikk jeg et lite håp altså.. humm kanskje dumt av meg.. meen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...