sunshine28 Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Er store tvil ang terminen min,får dere inn noe der? jeg mener selv jeg hvertfall er 10 uker snart,men legen sier rundt 8-9. Og sliter med fødselsangst,får jeg en bra fødsel?? blir det keisersnitt igjen? Blir jeg like syk som med forrige barnet? (forskjellig far) På forhånd takk =) =)
sunshine28 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. mai 2009 Lurer også på om det er en eller to i magen? Mye tvillinger i begge familier =)
*SmurfeMamma* Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 hmm, første som slo meg var 1. februar... at du føder den dagen... aner ikke hvor mange uker du evnt skulle være på vei nå da, men jeg føler du går rundt 2 uker over, kanskje litt lenger også.... tror det er kun ei jente i magen din. og fødselen blir normal, ingenting og grue for, du vil få en fin fødsel, litt lang, men ikke så hard! vil bli en flott opplevelse for deg, du vil være så stolt og fornøyd etterpå! lykke til!
sunshine28 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2009 Takker mye for svar=) Godt og hørd det med fødselen hvertfall... Uff,får håpe det ikke er 1 februar. At jeg blir satt ennå mer tilbake... Har nå termin ca 4 januar. men vi får se hva den nye terminen er etter ul =) Igjen takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå