Gå til innhold

mmmmm...vannmelon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått helt dilla på vannmelon de siste ukene. Er det ok å spise store mengder av det, eller er det mye kalorier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele 93 % av melonen består av vann. ( iflg Helsenett [1] ) Vannmeloner er kalorifattige og inneholder noe A-vitaminer.

I følge det indiske medisinsystemet ayurveda virker vannmelon beroligende og svært utrensende på kroppen dersom den spises på tom mage om morgenen.

(hentet fra wikipedia)

Jeg spiser iallefall med veldig god samvittighet :o)

Skrevet

nam....:) spiser også massevis av vannmelon og det er såå godt!!

Ikke det verste man kan ha dilla på men er litt kjedlig for det fører til en del toalettbesøk...,spesielt på natta!!

Skrevet

Jeg har også fått helt dilla og spiser vannmelon dagen lang. Har allerede spist en halv vannmelon bare i dag. Veldig få kalorier, så det er langt i fra det verste å få dilla på!

Skrevet

unnskyld att jeg spør..*kremt*

men kan man få litt løs/diarè mage av vannmelon?

har den siste uka spist stoore mengder..

(går ikke på do hele dagen,men ofte 2-3 ganger,sorry detaljer.. )

Skrevet

I følge det indiske medisinsystemet ayurveda virker vannmelon beroligende og svært utrensende på kroppen dersom den spises på tom mage om morgenen.

Så ja! Spiser du nok så kan du nok merke litt løs mage/diare ;)

Skrevet

Jeg har spist enorme mengder med vannmelon ett par dager, og da har jeg virkelig fått fart på tarmsystemet ja! Ikke det dummeste det når man nærmer seg termin. Er verre å være forstoppet!

Skrevet

hehe..okei.. det forklarer den saken.. :P

Skrevet

Å.. har også spist masse vannmelin i det siste.. Men ikke på tom mage. Kanskje jeg må prøve det..for magen min er helt umulig for tia;) hehe..

Spiste nesten en hel ananas pgsp her m dagen.. Veit ikke helt om det er like sunt da..for den er SØT!

Skrevet

Så deilig å høre at jeg kan fortsette å spise vannmelon med god samvittighet!!!! Da skal jeg klare å holde meg unna godis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...