lit@go Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Er så lei av disse stadige diareutbruddene.. he he.. Får mensmurringer og magevondt for så kommer d, sorry. Men er like fort over som d begynner. Forstår at d mest sannsynlig at d er kroppen som forbereder seg til fødselen. Så får vel bare se på d som et positivt tegn, men er så kjedelig når d står på, kan gjerne også komme flere ganger om dagen. Noen flere her som opplever dette?? Jeg er foressten 36 + 6 i dag etter UL, men til MT er jeg 38 + 3.. så nå begynner d å bli spennende, kan jo egentlig skje når som helst.. Har mye kynnere og mensmurringer..
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Godt å høre at det ikke bare er meg, jeg har det akkurat samme måte som deg:) Skulle ønske fødsel var rett rundt hjørnet nå... er 36+2 jeg da:)
Rullemor ønsker nr 3 Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Jeg også har det sånn. Er 37+1 i dag og i går hadde jeg kjempe mange kynnere og en del mensmuringer som kom og gikk. Er også litt kvalm og uggen + kjempe trøtt. Har kynnere i dag og. Kjennes ut som det jobbes der nede.... Er superklar for fødsel nå, men tør ikke håpe for mye på det enda. Er nok bare modning. En spennende tid fremover! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå